Full version: Tvätt på tork
Chamomille
Hääärligt med "utetorkade" sängkläder i kväll. Det doftar sååå gott!!!

[attachment=6414:Tvätt_på_tork.JPG]

Jag kanske skulle bifoga bilden också! Virrpanna! duh.gif Det var lixom det som var själva grejen... (Pucko)
KURT
Jag förstår inte vad det har med sommar att göra? Det går ju utmärkt att torka kläder utomhus även vintertid och då blir de dessutom svala och sköna.
anna_rispan
Ja Chamomille det är sommar med utetorkad tvätt. Här där jag o sambon bor nu kan man inte torka tvätt ute. Men det kankse man inte vill heller i en stad vid ett hyreshus?? Hmm...

Hehe. nu såg jag din bild också. Finfin!
*Stintan*
Jag hänger ut min tvätt på balkongen det går alldeles utmärkt och ja både sommar och vinter men visst är det härligt med utetorkad tvätt. rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 17-08-2007, 11:43) *
Hääärligt med "utetorkade" sängkläder i kväll. Det doftar sååå gott!!!

[attachment=6414:Tvätt_på_tork.JPG]

Jag kanske skulle bifoga bilden också! Virrpanna! duh.gif Det var lixom det som var själva grejen... (Pucko)

Vilken härlig bild! tummenupp.gif
Du luftar pottan också ser jag! naughty.gif giggle.gif
Chamomille
Klart att det går att hänga på balkongen. Varför inte? Det gjorde jag alltid förut när jag bodde i lägenhet.

Och KURT. När JAG tänker på tvätt på en tvättlina så tänker JAG på sommar och sol, inte på snöstorm och driv-is.

/En som glädjs åt det lilla... happy.gif

CITAT (Biggan_ @ 17-08-2007, 12:01) *

Jajjemen!
anna_rispan
Tispar ni mig om att hänga på balkongen? Tack tack. Men så envis o viktigt är det inte för mig. Jag väntar tills jag bor i hus o kan hänga hur mycket tvätt jag vill. Dessutom röker grannen stinkande cigaretter o det doftar väl inte så gott i nytvättat kanske. Så jag väljer bort att hänga på balkongen. smile.gif
EKLO
Min tvätt har hängt ute 3 dar nu - regn, sol, regn, sol ... men de luktar ganska gott ändå.
Alba
CITAT (Biggan_ @ 17-08-2007, 12:01) *

Gör inte alla det ?

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Chamomille
CITAT (anna_rispan @ 17-08-2007, 12:16) *
Tispar ni mig om att hänga på balkongen? Tack tack. Men så envis o viktigt är det inte för mig. Jag väntar tills jag bor i hus o kan hänga hur mycket tvätt jag vill. Dessutom röker grannen stinkande cigaretter o det doftar väl inte så gott i nytvättat kanske. Så jag väljer bort att hänga på balkongen. smile.gif

Nää, det kanske inte är SÅÅ trevlig med cigar-lukt i sängen. crying.gif
Fialotta
Ska hänga ut min tvätt nu, men nån bild blir det nog inte;)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon