HelenN
Hej alla!

Finns det fler Odla medlemmar som är från Karlskogatrakten som mig???? Vore kul att kanske träffas eller få till nån växtbytardag eller så.
blomma.gif
CarMa
Japp!! Karlskoga var'e här oxå....
HelenN
Va kul med en till häromkring bravo.gif ......flera???? yahoo.gif
HelenN
Men hallåå!!!!!!!!!!!!!! -cry-.gif whistling.gif finns det inga fler häääär omkring....Karlskoga med omnejd!!!! Kristinehamn, Degerfors, Storfors eller runtomkring??? tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif
Eva-Helene
Plantbytarklubben har medlemmar runt omkring Örebro, kom med ni också! (se tråd under förökning och förkultivering)
Gillan
Lugn, bara lugn lämås trostar.gif . Det är bara en dryg timmes bilväg mellan oss och det är ju bara en droppe i havet om man jämför med vissa andra bilturer whist.gif .

Dessutom så har ju jag en syster där. Så det hääääänder ju att jag har vägarna förbi giggle.gif
lilla mamma
Nybble

Och jag vet om ett par från Gullspång, Degerfors (Yin o yang)
HelenN
Bra Gillan...bara att tuta & köra smiley_small_hug.gif ....och yin & yang....då kan det bli mycket orientaliska växter whistling.gif giggle.gif
Yin o Yang
Degerforsare här tummenupp.gif . I höst ska jag gallra i mina rabatter, då är hugade spekulanter välkomna att hämta av överflödet blomma.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon