Full version: Noman i Pakistan
Netha
Ikväll har vi sett del 5 av 7 i serien där Norske Noman med rötter i Pakistan, besöker sitt hemland.
Ett riktigt intressant och sevärt program. smile.gif
Synd att det inte sänds fler dokumentärserier.sad.gif

SVT1 Noman
Hannele
Jättebra program, har sett alla.
gunvor
Har missat allt utom 15 minuter i går!
Men däremot såg jag många delar av kunskapskanalens dokumentärserie om Indien. Det är en fantastisk kanal som en del nog missar.
Tezzla
CITAT (gunvor @ 21-08-2007, 07:26) *
Har missat allt utom 15 minuter i går!
Men däremot såg jag många delar av kunskapskanalens dokumentärserie om Indien. Det är en fantastisk kanal som en del nog missar.

Ja, kunskapskanalen har faktiskt en hel del bra program. Tyvärr är den kanalen lätt att missa...
Snöflinga
I kväll 20.oo är det en dokumentär på 1:an om en stad i alaska som har både varg och älg inpå knutarna fear.gif Kan vara intressant smile.gif
Netha
På ettan har jag sett program där det visades hur Coca Cola i Indien till sin produktion, tar ut så mycket vatten att ortsbefolkningens brunnar sinar.
Det var en skrämmande dokumentär, där man fick se Davids kamp mot Goliat. sad.gif
Kunskapskanalen har många bra program. Synd att tidningarna sällan har med den i sina tablåer.

Dokumentären ikväll... sååå sevärd! Imponerad blev jag av korparnas förmåga att urskilja och välja "rätt" snabbmatspåsar.

Inte skulle jag vela ha björnar på tomten, grävandes i soptunnan. fear.gif
Samtidigt som jag tänkte... Oj vad fina bilder jag kunde få. smile.gif

Människan är kluven. tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon