Full version: skulle bara ha
Leia
... Men kom hem med 8 nya höstperenner.... Var sjutton ska jag sätta ned dem? crazy.gif
Alba
Fniss......typiskt när man går på en trädgård och ska bara handla 1 sak.
Biggan_
CITAT (Leia @ 22-08-2007, 10:09) *
... Men kom hem med 8 nya höstperenner.... Var sjutton ska jag sätta ned dem? crazy.gif

Joho, det där känner man ju igen! rolleyes.gif
Slutar med att man gräver ner lite här o lite där "så länge" giggle.gif
stennie
rotfl.gif rotfl.gif Skulle bara ha!!!! rotfl.gif rotfl.gif

Vad blev det för kul?
Betty
Ja visst är det nåt skumt med såna där ställen! Växterna besitter nån sorts magisk styrka - eller blir man hypnotiserad på nåt sätt. wacko.gif
Stört omöjligt att bara komma hem med just det man skulle ha, några plantor slinker alltid med, ibland händer det att jag kommer hem med nåt nytt träd t.o.m... w00t.gif
Vad blev det för växter Leia?
Leia
Ja, det blev 2 olika höstaster och 4 olika lågväxande kärleksört, som jag ska ta och sätta mig nu och identifiera, tyvärr stod inte namnen utsatta. Jag återkommer med namnen på dem när jag har kollat upp dem. smile.gif
Jag har sedan tidigare den vanliga röda kärleksörten, "Matrona", "Postmans pride", "Stardust" och "Purple empiror". Så nu har jag alltså 9 olika sorters kärleksört. ohmy.gif Innebär det att jag har startat en samling på kärleksört nu också?! ohmy.gif w00t.gif
Betty
Kärleksörtträsket, ännu ett träsk att dratta ner i om man drabbats av den beryktade trädgårdsbacillen ... whist.gif
Finns många träsk där ute... naughty.gif
Leia
CITAT (Betty @ 22-08-2007, 18:39) *
Kärleksörtträsket, ännu ett träsk att dratta ner i om man drabbats av den beryktade trädgårdsbacillen ... whist.gif
Finns många träsk där ute... naughty.gif

laugh.gif Ja, det är tydligt det... naughty.gif
AnitaO
CITAT (Alba @ 22-08-2007, 10:19) *
Fniss......typiskt när man går på en trädgård och ska bara handla 1 sak.

Näää ... inte en SAK, men möjligtvis en KORG (med saker) naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon