Ingrid på Västkusten
Hujamig,

Väl övertygad om detta gödningsmedels förträfflighet så har jag i flera ÅR dragit mig, men nu ikväll, vart det allvar av :-)

Har blandat en supercocktail av nässelvatten, hönsgödselvatten åsså guldvatten!

Och - det var inte alls så svårt som jag trodde :-))))

Mot nya horisonter !!!!

Hälsar ingrid
Virgo
Hej,

Dundergödsel för asiater? ohmy.gif biggrin.gif rolleyes.gif
Ingrid på Västkusten
Jaru - det hänger en viss doft över nejden i morse må jag säga - hmmm hehe.....japp - här skall det gödas å gödslas. Funderar t o m att ge mit ut i skogen och hitta åkerfräken - om nu int emyggen var så jäklig!

Asiaterna omgång tre får gro först - min första å andra omgång av asiater ser skapliga ut fortfarande..squashen är erbarmliga men jag avr ju enochenhalv månad efetr mitt vanliga 'startdatum' så går det när man skall gräva NYTT :-)

Svalare dag idag känns det som - pillade ner lite ruccola till.

Hälsar ingrid
yla
jag berättade ju om hur jag för att hålla grävlingen borta från ett ställe i trädgården där han grävde varje natt ,,Med outspätt "guldvatten "
ganska rejäla doser varje dag då på våren
nå där växte en liten yttepytte rabarber som i år har slagit alla rekord o blivit riktigt stor laugh.gif laugh.gif o mina ringblommor kommer att bli stora som finns där så numera kastas inte vattnet hur som helst laugh.gif biggrin.gif använder det lite varstans
kerstin z5-6
men Ingrid -ni har väl inte mygg på Västkusten ??LOL
Här har dom torkat bort ...
Hannele
Lite sent på säsongen....?
Guldvatten??
Ingrid på Västkusten
Sent??!!??
Jag vattnar alla ettåringar med gödsel hela Augusti ut....så det är enochenhalv månad till.

Hälsar ingrid
Ingrid på Västkusten
CITAT (kerstin z5-6 @ 11-07-2003, 10:16)
men Ingrid -ni har väl inte mygg på Västkusten ??LOL
Här har dom torkat bort ...

Knotten är värre hihi - men visst mygg å knott.
Hoppas allamyggen hinner DÖ tills vi far norröver!

Hälsar ingrid(sadisten)
Posse
CITAT (Hannele @ 11-07-2003, 10:57)
Guldvatten??

Urin!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon