Samsara
Jag är inte så jätteteknisk och för några månader sen hade jag en hemsida under uppbyggnad med hjälp av mitt ex men vi gjorde slut och han raderade allt så nu hittade jag en sida som hette www.freewebs.com och där gick jag med. Så nu är min hemsida äntligen klar, håller fortfarande på att lägga till ochändra med mera men sånt måste man nog hela tiden jobba med. Men nu är den klar men det kommer komma mer på den. Vill höra lite om vad ni tycker om hemsida? Lite tips o ideer?
Hemsidan:
http://www.freewebs.com/kiaerspelargoner/index.htm
Pirum
Har inga direkta tips, tycker den var snygg - jag gillar att det inte är en massa grälla färger och annat skräp på hemsidorna smile.gif Vacker traktor också, minner om en svunnen tid då även motordrivna jordbruksredskap var angenäma att vila ögonen på. Fick inte gästboken att fungera...eller så kanske det är min webläsare det är "fel" på. Ja, det var det faktiskt, funkar i explorer, inte i Opera. Men, det är freewebs fel, inget du kan göra nåt åt antar jag.
Lemonne

Kanonfin sida, helt i min smak!! Allting fungerade och såg bra ut i Firefox iaf!
aanderss
jätte fin sida
CurlySue
Kanonsnygg!!
Har själv byggt ett 10-talsidor.
Snygga färgval och enkelt att navigera.
vindspel
instämmer föregående talare. enda jag reflekterar över är blandningen av engelska och svenska.
|Birgitta|
*raderat*
Samsara
Ja, det ska ändras till svenska så snart som möjligt. smile.gif
e_sedell
Den är riktigt bra!

Skulle bara vilja tipsa om formuläret där man beställer, lägg in ett fält för namn, adress o.s.v. så får du inga kunder som missar någon uppgift som du vill ha. Det går även att låsa och tvinga kunderna att fylla i innan de skickar iväg sin order.
Björken
Mycket fin sida, gillar det lugna fina samstämda.
Samsara
CITAT (e_sedell @ 25-08-2007, 09:52) *
Den är riktigt bra!

Skulle bara vilja tipsa om formuläret där man beställer, lägg in ett fält för namn, adress o.s.v. så får du inga kunder som missar någon uppgift som du vill ha. Det går även att låsa och tvinga kunderna att fylla i innan de skickar iväg sin order.

Jag har lagt dit en liten ruta, som jag kan hålla mer syns knappt...kan kolla upp om jag kan göra det bättre.
Carl
Jag ser bara den i svart/vitt/brunt
Samsara
CITAT (Carl @ 26-08-2007, 08:48) *
Jag ser bara den i svart/vitt/brunt

Hur menar du?
Samsara
Så nu är alla bilder inne på hemsidan, i alla fall på alla dom som blommar. Får ju fota dom andra senare när dom har börjat blomma smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon