Full version: Snygga kombinationer?
Jejje
Hej!

Det är ju snart slut på sommaren. För att inte bli "hel-deppig" = ) har jag har redan börjat fundera på hur jag skall anlägga en ny rabatt som skall bli sååå snygg nästa år! Jag undrar om just du har lyckats med några ovanligt snygga kombinationer av färger och former på blad och blomster i år? Kanske något som blev bra ihop utan att det var planerat eller ens planterat av dig = )
Kom gärna med tips...tar tacksamt emot allt som kommer!

/Jonas
annagranq
jag la just in bilder på "småprat om trädgård, dina snyggaste rabatter" där visar jag en grå rabatt som jag gillar, kika där om du har lust
anna
Lemonne

Igår så jag kombinationen knallrosa borstnejlikor med orange tagetes framför sick.gif

*med risk att låta överdrivet elitistisk nu. Var och en har sin smak, det är jag fullt medveten om!
Gåsis
Jag gillar min Sanguisorba, den är snygg till det mesta och är storväxt men väver sig ändå in i annat. Och mertensian som fick bo tillsammans med en krypmalört blev helt ok tycker jag.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon