Anneli
snart får jag inte plats på min balkong allt har växt så fint. nu kommer det roliga. jag har redan ätit de två första röda tomaterna från tinytim tomaten och ett par sockerärtor samt några smultron. rädisorna är slut för länge sedan och i dag har sommarmalvan öppnat sina först blommor. sommaren är här på allvar och värmen tar kål på både mig och växterna. vatten skriker vi alla !!! tongue.gif
Exotic
Hej Anneli
Det såg helt underbart ut på din balkong,som 1 djungel...jag älskar när det är mycket laugh.gif rolleyes.gif wub.gif
Och din 4-fotade ,,^..^,, verkade vara mycket impad av mattes Djungel smile.gif

MVH Exotic
Pher
Va tjusigt du hade på din balkong, mycket smakfyllt inrett! Harmoni i färger och fina trätunnor mm.

Trevligt!
yla
jätteläckert åhh vasd det växer
den där krukan i trädgrenen gillar jag
verkligen ett ställe att sitt o njuta på
o din kisse verkar gilla platsen
tänk att dina tomater redan har frukt
mina blommar just
men jag kom igång lite sent
godivaex
På min balkong växer det också så det knakar! Var bortrest förra veckan och när jag kom tillbaks så hade tomaten växt 2-3 dm! Då blir man glad. Mina tomater har inte heller någon frukt endast blommor. Hur som helst så har luktärtsblommorna tittat fram för första gången idag och då blev jag stolt som en nybliven mor! De har haft det svårt mina luktärter, kom liksom aldrig igång riktigt! Nu ska jag vattna.

Erika
Erika zon 4
Oj vilken fantastisk balkong! Man kan verkligen göra en riktig liten trädgård på sin balkong om man vill!
Tack för titten!
Monicaaa
Hej!
Jag är på jakt efter vackra balkonger för eventuellt reportage.
Hör av dig till mig, om du är intresserad.
Monica
monicaantonsson@telia.com
tel 08-511 74 771
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon