Full version: Äntligen kom han!
Monarda
Min favvofågel som jag inte sett skymten av sedan i våras förärade mig idag med ett besök. Visst är han näpen där han njuter av sitt bad!

P1010248a.jpg

Sagosessa
Härlig bild! Jag gillar rödhakar jag med.
Bakgrundsfonden är heller inte att förakta wub.gif
Limeblossom
Jättefint, både pippi och blomster smile.gif
amaira
Wow, ett helt underbart foto fick du till där på din favvofågel wub.gif
yla
åhh lilla rödhaken sååå fin bild han kommer säkert förära dej med fler besök då du fixat ett sådant fint bad
han följer mej ofta i skogen den lille
han är också
en av mina favoriter
Lars-Olof Arvids
Ja, det var verkligen en jättefin bild på den lilla rödhaken i badet, med blommorna bakom. wub.gif

Olle
ängsvädd
Det är min favvofågel också. Men det var ganska längese´n jag såg någon. Men jag vet att de finns jättenära för jag hör deras knäppande "sång" smile.gif
Tezzla
CITAT (MimmiH @ 27-08-2007, 08:26) *
Det är min favvofjäril också. Men det var ganska längese´n jag såg någon. Men jag vet att de finns jättenära för jag hör deras knäppande "sång" smile.gif

Fjäril? unsure.gif

Monarda: Underbar bild! wub.gif
ängsvädd
CITAT (Tezzla @ 27-08-2007, 10:51) *
Fjäril? unsure.gif

Hoppsan, jag tror jag har fjärilar på hjärnan just nu. En liten redigering kan vara på sin plats wink.gif
Tezzla
CITAT (MimmiH @ 27-08-2007, 14:43) *
Hoppsan, jag tror jag har fjärilar på hjärnan just nu. En liten redigering kan vara på sin plats wink.gif

giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon