|
Irene_L
26-08-2007, 21:16
Nu har jag gjort ordning en rundvandring i min trädgård.  Ni är hjärtligt välkomna att att titta in om ni vill. http://www.alltomtradgard.se/min-sida/Iren...album/?id=22475
Oh, så mysigt du har det! Verkligen ett ställe man skulle vilja sätta sig ned på och bara andas ut Dina liljor var fantastiska!
Monarda
26-08-2007, 21:24
Tack för den rundturen! Du har en helskön trädgård och en jättesöt hund.
Lady Hamilton
26-08-2007, 21:26
Åh! Vad fint du har Och så mycket blommor  hur hinner du vattna allting?
Limeblossom
26-08-2007, 21:30
Tack för titten! Vad fint du gjort, både i trädgården och rundvandringen
Dito Verde
26-08-2007, 21:31
Tack för att jag fick komma på besök. Det var ett inspirerande besök. Nu vet jag vad jag kan göra runt vissa träd. Jättefint. Peggy
Tack så väldigt mycket för en fantastisk rundvandring Irene Så mycket fint du har och vilken härlig lummighet. Måntro om jag inte får ta mig en tur IRL nästa gång
Åh, en sån trädgård vill jag med ha!
Kajsa i Arvika
26-08-2007, 21:59
Längtar efter att få se din trädgård Irene...  vore verkligen jättetrevligt!!
kerstin z5-6
26-08-2007, 22:02
och så fina liljor särskilt de rosa  !!
Tack för att vi fick titta in i din lummiga trädgård!
AnnammA
27-08-2007, 00:57
Åh, vilken härlig trädgård, Irene! Det växte ju så det knakade...Tack för titten!
Hälsn
AnnA
titti49zon6
27-08-2007, 09:33
 för att jag fick vara med på rundturen i din trädgård  du har verkligen en lummig och fin trädgård och sockerkakan såg vekligen smarrig ut  hoppas att jag nån gång får tillfälle att besöka dig irl  vovven såg ju också ut att njuta av blommorna
Irene_L
27-08-2007, 10:41
 för alla snälla ord om min trädgård! Ja, Lady Hamilton, det tar lite tid att vattna allt.  Som tur är vattnar jag med slang  för bära vattnet skulle jag aldrig orka.
Åh vilken härlig trädgård! Dit skulle jag gärna komma på besök i verkliga livet nån gång.
ewa zon 3
27-08-2007, 11:14
Tack för rundturen Så lummigt och mysigt det är i din trädgård /Ewa
Hej Irene, härlig rundtur!!! Vilka änglar!!!! Och så är jag avundsjuk på att du sår dina blommor själv....men det visste du ju redan. Kram kram
En sådan blomsterprakt du har,och lummigt är det i din trädgård.Trevlig vandring du gjorde,tack för titten.
Vilken kul idé Irene. För er övriga kan jag berätta att jag i fredags satt i denna blomprakt samtidigt som jag njöt av Magdis jordgubbspaj o trevligt sällskap. Vad mer kan man önska här i livet!
malin72
27-08-2007, 21:32
kommenterat i Aot men ja det ska bli en tur till dig med men det kanske får dröja tills nästa sommar odliat resa
Tack för titten! Hos dig ser det ju ut som om sommaren varit toppen! Så fint önskar jag det var här, men det kommer väl inte av sig självt....?
/ WIlma
Biggan_
28-08-2007, 10:10
Det var en fin upplevelse att få vandra i din trädgård! Fantastiskt fint med denna blomsterprakt, synd att man inte känner dofterna!  för titten Irene!
En sådan blomsterprakt hemma hos dig! Tack för titten! Återkommer nästa höst
Tack för en fantastisk guidning i din vackra trädgård. Vilken underbar blomprakt du har.
Elisabeth P
28-08-2007, 20:21
Tack för rundvandringen. Du skrev så härligt levande så det var en fröjd att sakta strosa runt. Känns nästan som jag var där IRL, kunde nära på känna alla underbara dofter med.
CarinaA
29-08-2007, 12:33
 för din trevliga guidning i din underbara trädgård! Förstår att du njuter efter allt arbete du lägger ner - väldigt fint . Sockerkakan ska jag testa "receptet" på... Hihi! Mvh C
Sussie80
30-08-2007, 18:21
Snacka om blomsterprakt!!! Superfina liljor samt alla rabatter runt alla träd
Helen i Piteå Zon 5
31-08-2007, 06:27
Såå lummigt och fint du har i din trädgård Irene, vilken blomsterprakt under altanen... där förstår jag du får ofta gå med vattenkannan  Tack för titten! Kommer gärna tillbaka  / Helen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|