Irene_L
Nu har jag gjort ordning en rundvandring i min trädgård. sweatingbullets.gif Ni är hjärtligt välkomna att att titta in om ni vill. smile.gif
http://www.alltomtradgard.se/min-sida/Iren...album/?id=22475
Tezzla
Oh, så mysigt du har det! Verkligen ett ställe man skulle vilja sätta sig ned på och bara andas ut smile.gif

Dina liljor var fantastiska! tummenupp.gif
Monarda
Tack för den rundturen! Du har en helskön trädgård och en jättesöt hund. wub.gif
Lady Hamilton
Åh! Vad fint du har Och så mycket blommor blush.gif hur hinner du vattna allting? slap.gif
Limeblossom
Tack för titten! Vad fint du gjort, både i trädgården och rundvandringen bravo.gif
Tesa
Jättemysig trädgård..
Dito Verde
Tack för att jag fick komma på besök.
Det var ett inspirerande besök. Nu vet jag vad jag kan göra runt vissa träd.
Jättefint.
Peggy

Gillan
Tack så väldigt mycket för en fantastisk rundvandring Irene kompiskram.gif
Så mycket fint du har och vilken härlig lummighet. Måntro om jag inte får ta mig en tur IRL nästa gång whist.gif
Tosan
Åh, en sån trädgård vill jag med ha! smile.gif
Kajsa i Arvika
Längtar efter att få se din trädgård Irene... wub.gif vore verkligen jättetrevligt!! yes.gif
kerstin z5-6
och så fina liljor särskilt de rosa smile.gif!!
Betty
Tack för att vi fick titta in i din lummiga trädgård! thanks.gif
AnnammA
Åh, vilken härlig trädgård, Irene! Det växte ju så det knakade...Tack för titten!

Hälsn

AnnA
titti49zon6
thanks.gif för att jag fick vara med på rundturen i din trädgård tummenupp.gif du har verkligen en lummig och fin trädgård och sockerkakan såg vekligen smarrig ut giggle.gif hoppas att jag nån gång får tillfälle att besöka dig irl yes.gif vovven såg ju också ut att njuta av blommorna bravo.gif
Irene_L
thanks.gif thanks.gif för alla snälla ord om min trädgård!
Ja, Lady Hamilton, det tar lite tid att vattna allt. sweatingbullets.gif Som tur är vattnar jag med slang tummenupp.gif för bära vattnet skulle jag aldrig orka.
Magdis
Åh vilken härlig trädgård! Dit skulle jag gärna komma på besök i verkliga livet nån gång. smile.gif
ewa zon 3
Tack för rundturen bravo.gif
Så lummigt och mysigt det är i din trädgård yes.gif

/Ewa
HelenN
Hej Irene, härlig rundtur!!! Vilka änglar!!!! Och så är jag avundsjuk på att du sår dina blommor själv....men det visste du ju redan. Kram kram smiley_small_hug.gif
renate
En sådan blomsterprakt du har,och lummigt är det i din trädgård.Trevlig vandring du gjorde,tack för titten.
zissi
Vilken kul idé Irene. För er övriga kan jag berätta att jag i fredags satt i denna blomprakt samtidigt som jag njöt av Magdis jordgubbspaj o trevligt sällskap. Vad mer kan man önska här i livet! smile.gif
malin72
kommenterat i Aot whist.gif men ja det ska bli en tur till dig med men det kanske får dröja tills nästa sommar odliat resa giggle.gif kompiskram.gif
Wilmer
Tack för titten! Hos dig ser det ju ut som om sommaren varit toppen! Så fint önskar jag det var här, men det kommer väl inte av sig självt....?

/ WIlma
Biggan_
Det var en fin upplevelse att få vandra i din trädgård! Fantastiskt fint med denna blomsterprakt, synd att man inte känner dofterna!
thanks.gif för titten Irene!
Azola
En sådan blomsterprakt hemma hos dig! Tack för titten! Återkommer nästa höst wink.gif
Alba
Tack för en fantastisk guidning i din vackra trädgård.
Vilken underbar blomprakt du har.
Elisabeth P
Tack för rundvandringen. Du skrev så härligt levande så det var en fröjd att sakta strosa runt. Känns nästan som jag var där IRL, kunde nära på känna alla underbara dofter med.
CarinaA
thanks.gif för din trevliga guidning i din underbara trädgård! Förstår att du njuter efter allt arbete du lägger ner - väldigt fint . Sockerkakan ska jag testa "receptet" på... Hihi! giggle.gif

Mvh C
Sussie80
Snacka om blomsterprakt!!! Superfina liljor samt alla rabatter runt alla träd tummenupp.gif
Helen i Piteå Zon 5
Såå lummigt och fint du har i din trädgård Irene, vilken blomsterprakt under altanen... där förstår jag du får ofta gå med vattenkannan smile.gif Tack för titten! Kommer gärna tillbaka yes.gif / Helen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon