Tezzla
Ja, ni ser ju sj'lva! De tre sista bokst'verna i alfabetet vill inte fungera p[ detta forum. Inte heller vill fr[getecket g;ra det. Men det 'r bara s[ h'r. . Vad har jag r[kat komma [t f;r knapp Vad har h'nt confused.gif sad.gif
skogstroll
prova å starta om datorn...
Tezzla
CITAT (skogstroll @ 27-08-2007, 15:13) *
prova å starta om datorn...

Ok, I will...
Tosan
På nedre blå listen, till höger bredvid klockan och det, så har du en liten ruta där det nog står EN. KLicka på den och ändra till SV
Pirum
Bara i ett webläsarfönster? Det funkar på andra sidor? Kanske har du fått inställt någon annan teckenkodning. Typ, ascii-7, jag vet ej. Men, prova att starta om datorn, funkar inte det så gå in i visa-menyn (om du internet explorar) och se vad du har för kodning inställt.
Tezzla
Nu har jag startat om datorn... å, ä, ö, ?

Jaaaaaaaa, det funkar rotfl.gif

Tack Skogstroll för rådet som jag nog knappast hade kommit på själv (jag skulle nog ha satt igång med värsta proceduren istället blush.gif )
skogstroll
kul att vara till hjälp smile.gif
malin72
CITAT (Tezzla @ 27-08-2007, 15:12) *
Ja, ni ser ju sj'lva! De tre sista bokst'verna i alfabetet vill inte fungera p[ detta forum. Inte heller vill fr[getecket g;ra det. Men det 'r bara s[ h'r. . Vad har jag r[kat komma [t f;r knapp Vad har h'nt confused.gif sad.gif

rotfl.gif rotfl.gif ojojoj vad skojj..........tur att det löste sig annars kunde det vara lite svårt att förstå vad du pratar om whist.gif a0a.gif
Pirum
Jao, men vi f|rh{rdade internetn|rdar blir ju glada av att se s}dant smile.gif Ger oss en nostalgikick. Jag l{ser fortfarande s}dan här text r{tt obehindrat. [ven om det g}r l}ngsammare att skriva nu {n n{r man var van smile.gif
Magdis
Den här tråden kan jag ha hjälp av nån gång tror jag. Lilleman gjorde nåt med tangentbordet häromkvällen så att det blev så där för mig. Nästa gång vet jag hur jag ska få bort det. rotfl.gif
Chamomille
CITAT (Tezzla @ 27-08-2007, 15:14) *
Ok, I will...

a0a.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon