Ja, ni ser ju sj'lva! De tre sista bokst'verna i alfabetet vill inte fungera p[ detta forum. Inte heller vill fr[getecket g;ra det. Men det 'r bara s[ h'r. . Vad har jag r[kat komma [t f;r knapp Vad har h'nt
skogstroll
27-08-2007, 14:13
prova å starta om datorn...
CITAT (skogstroll @ 27-08-2007, 15:13)

prova å starta om datorn...
Ok, I will...
På nedre blå listen, till höger bredvid klockan och det, så har du en liten ruta där det nog står EN. KLicka på den och ändra till SV
Bara i ett webläsarfönster? Det funkar på andra sidor? Kanske har du fått inställt någon annan teckenkodning. Typ, ascii-7, jag vet ej. Men, prova att starta om datorn, funkar inte det så gå in i visa-menyn (om du internet explorar) och se vad du har för kodning inställt.
Nu har jag startat om datorn... å, ä, ö, ?
Jaaaaaaaa, det funkar
Tack Skogstroll för rådet som jag nog knappast hade kommit på själv (jag skulle nog ha satt igång med värsta proceduren istället

)
Jao, men vi f|rh{rdade internetn|rdar blir ju glada av att se s}dant

Ger oss en nostalgikick. Jag l{ser fortfarande s}dan här text r{tt obehindrat. [ven om det g}r l}ngsammare att skriva nu {n n{r man var van
Den här tråden kan jag ha hjälp av nån gång tror jag. Lilleman gjorde nåt med tangentbordet häromkvällen så att det blev så där för mig. Nästa gång vet jag hur jag ska få bort det.