renate
På AoT frorum visade vi våra trädgårdar i somras,det blev många rundvandringa som man kan går i höstmörkret eller nu om man vill.De finns som en länk på första sidan i AoT.
Jag gör som Irene och länkar min rundvandring hit,har ni lust och titta så varsågod och stig på.
Välkommen till min trädgård
Gillan
Men jösses renate!!!! Vilken fantastisk trädgård du har wub.gif . Vad många olika rum! Hur stort har du egentligen? Oj,oj,oj, jag har inte nog med ord. Om du inte har nåt annat för dig, är du välkommen hit med bagaget fullt med idéer shy.gif .

Tack så hemskt mycket för rundvandringen yes.gif tummenupp.gif

Redigerat. Som vanligt missade jag nåt. Det stog ju faktiskt att det var 800kvm.
ewa zon 3
Så mycket fint att titta på när jag vandrade runt i din trädgård bravo.gif
Gillade särskilt gräsgångarna som skapar ett häftigt perspektiv i din trädgård.
Inte dåligt att få plats med så mycket på 800 kvm tummenupp.gif

/Ewa

Krolliljan
Jättefint har du tummenupp.gif .
Tack för titten.
AnnammA
Tack för titten!

Hälsn

AnnA
Magdis
Vilken ljuvligt spännande trädgård! Jag njöt av rundvandringen, tack ska du ha! tummenupp.gif
Tosan
VAd fint! Mysigt med alla små gångar här och där smile.gif
Irene_L
Tack för den härliga rundvandringen i din trädgård. Vad fint du har det med stenar och olika rum! tummenupp.gif
ingrid fuxwall
Tackar för titten och insperationen du gav mig
Snöflinga
Tack för rundvandringen, verkligen fint du har det wub.gif Tycker egentligen inte om tuja, fast uppstammad som du har är den ju supersnygg tummenupp.gif
Biggan_
Vilken trivsam trädgård du har! Jättefin! Tack för rundvandringen thanks.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon