Full version: Är det redan höst?
renate
Bara 4,4° i morsen och sedan ösregn så gott som hela dagen,man kan blir deprimerat för mindre.Hade planerat att jobbar i trädgården,men har inte varit ute än.Jag fick sätta på värmen,för det var bara 16° innomhus i morse.det är "sitta vid dator väder"men inte hela dagen.Jag fårta mig i kragen och går en skogsrunda med paraply och gummistövlar,kanske vinterjacka med.Urk på vilket dåligt humör man blir vid sånt här väder.temp var som högst 15°här,mest lägre.
ranting.gif Så nu har jag gnällt av mig lite,ska går ut och låter det dåliga humöret blåser bort. crazy.gif
Gillan
CITAT (renate @ 31-08-2007, 17:23) *
Bara 4,4° i morsen och sedan ösregn så gott som hela dagen,man kan blir deprimerat för mindre.Hade planerat att jobbar i trädgården,men har inte varit ute än.Jag fick sätta på värmen,för det var bara 16° innomhus i morse.det är "sitta vid dator väder"men inte hela dagen.Jag fårta mig i kragen och går en skogsrunda med paraply och gummistövlar,kanske vinterjacka med.Urk på vilket dåligt humör man blir vid sånt här väder.temp var som högst 15°här,mest lägre.
ranting.gif Så nu har jag gnällt av mig lite,ska går ut och låter det dåliga humöret blåser bort. crazy.gif

Skönt att det finns saker att göra för att bli av med "väderhumör"......... giggle.gif . Tänk om det ändå vore lika lätt att bli av med vädret innocent.gif
Sailor Pluto
Imorse var det 2,8 grader crazy.gif , och det har varit så där typiskt höstkyligt hela dagen både inne och ute. Fast det känns ändå skönt på något sätt g.gif . Kanske beror på att jag är en höstmänniska!
titti49zon6
....än har det inte varit frost här tummenupp.gif och idag har det varit en strålande solig dag ca 10° men det har inte kännts kyligt pga solen, hoppas att det forsätter så här ett tag till(fast temperaturen kan ju få stiga några grader på dagen)
renate
Nu är jag hemma igen och på betydligt bättre humör,tänk vad en lite skogspromenad kan göra.Och inte en droppe regn så länge jag var i skogen,såg tom liiiiite sol.Nu kommer svarta moln igen men det är ja kväll nu och regnar det blir det ingen frost.
Lady Hamilton
Jag tycker att det är bra väder justnu tummenupp.gif Man kan gå i T-shirt och kortbyxor utan att svettas sweatingbullets.gif Sedan är det så härligt att gå i skogen och då vill jag gärna kunna ha både byxor och jacka Och det är lämplig temperatur för det nu
(men jag tycker lite synd om er stackare som har fått frost och minusgrader redan trostar.gif För det vill inte jag heller ha nu)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon