Full version: Ny här
Elisabeth67
Hej

Jag har varit in och läst lite då och då och nu bestämde jag mig för att bli medlem. Jag läser nog mer än vad jag skriver men hoppas att det går lika bra.

Är amatörodlare och kattälskare, har två små odjur här hemma, en på 1 år och en liten illbatting på 12 veckor

hälsningar

Elisabeth
Chamomille
Hej och välkommen!
Hoppas du kommer få roligt med oss nu när du kan skriva också. Har du inga bilder på sötisarna....?
Eva-Helene
Välkommen! smiley_small_hug.gif
Elisabeth67
Tack så mycket för välkomnandet.

Tyvärr har jag ingen digitalkamera ännu (kommer antagligen att få en i oktober då jag fyller) och då får jag försöka
lägga in lite foton.
vindspel
Väkommen, glöm inte att det finns småprat också.
aanderss
välkommen
Dealer
Du är välkommen smiley_small_hug.gif med eller utan foton. Här kan du ställa dina frågor eller helt enkelt ge svar på tal tummenupp.gif
Tosan
Välkommen hit!
Alphaville
Hej och välkommen!
Boxer
Hej, hej!
Liselotte i zon 3
Välkommen kompiskram.gif

LIselotte i zon 3
mamamaggan
Hej och välkommen hit !
Biggan_
...och välkommen! yes.gif
Betty
Hej och välkommen!
AnnammA
Hejsan!
Välkommen hit! smiley_small_hug.gif

hälsn

AnnA
Alba
Välkommen hit.
Magdis
Hej och välkommen hit! rose.gif
Tesa
Hejsan...jag vill också vara med i välkomstkommittén..Välkommen!!! smile.gif
...får man vara nyfiken och undra i vilken del av landet du befinner dig??
Sailor Pluto
Häj sväjs biggrin.gif !
Elisabeth67
Hej allihopa!

Tesa, självklart får du vara nyfiken var jag är i från.

Södra Dalarna, mer bestämt lilla Säter. Är det kanske fler i forumet som kommer från Dalarna?

Hälsn.
Elisabeth
Sailor Pluto
Jag finns ungefär sex-sju mil från Säter (tror jag) smile.gif . Fast min stad räknas till Västmanland förstås.
titti49zon6
Hej,hej och välkommen till oss trevliga odlaiter bravo.gif
Kajsa i Arvika
Hej och välkommen!!! blomma.gif Befinner mej väl inte heller så värst långt borta.... i Värmland... Avstånd e relativt.. det vet ju alla!!! giggle.gif
Ophelia
Välkommen. Är övertygad om att du kan komma med goda tips och idéer gällande odlandets äldla konst. Ibland behagar ju inte älsklingarna att frodas enligt "lagar och regler" (de kan ju inte läsa) så allehanda tips och trix är alltid välkommet smile.gif
stennie
Hej! och välkommen hit!
Hoppas du kommer att trivas!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon