skogstroll
Jag hade tur att få tag i ljusslinga med trollsländor från IKEA när de såldes (har sett att flera här har också!) och fick nu till min lycka syn på en variant hos Jula som jag beställt från www.jula.se. Nåt säger mig att solcells-utebelysning inte är de bästa, men vadå de är så söta och som trollsländeälskare kunde jag inte låta bli giggle.gif

[attachment=6930:sländor.jpg]
kerstin z5-6
Jättefina -Jula here I come smile.gif
Gillan
Visst är de söta! Vi köpte våra hos El-kedjan. Vad jag däremot är lite missnöjd med är att det bara lyser som en liten prick. Själva sländorna lyser ju inte ohmy.gif . Gör dina det skogstroll?
skogstroll
Hm jag har precis beställt dem men jag hoppas verkligen de lyser annars är det ju ingen vits.... unsure.gif
Gillan
CITAT (skogstroll @ 02-09-2007, 17:23) *
Hm jag har precis beställt dem men jag hoppas verkligen de lyser annars är det ju ingen vits.... unsure.gif

Aha, jag missförstog dig visst. Trodde det var såna du köpt på IKEA också giggle.gif . Du får tala om hur dina lyser när du fått dem. Om dina lyser mer, kanske det är nåt fel på våra dunno.gif
skogstroll
Jag kanske var otydlig smile.gif Här är de jag har sen tidigare på IKEA (hänger i taket och myslyser kvällstid). De andra från Jula ska jag plutta ner i nån rabatt smile.gif Är man sländ-tokig så är man!

[attachment=6945:P9020040.JPG]
Chamomille
Fina... Jag tror vi köpte från Rusta förra året.... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon