Full version: Bus
Kathy
Bus
Fenja
Åh, underbart!! laugh.gif wub.gif
Mvh
Fenja
zissi
bravo.gif rotfl.gif David o Goliatfilmen var underbar.
Blomstertanten
laugh.gif biggrin.gif bravo.gif

Gissa om dom hade roligt ! tongue.gif
Kathy
Ni missade väl inte eleven i hel ko-dräkt? wink.gif
Bettson
HA. ha rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Det gjorde vi på min tid också. Rundgången alltså. Fast vi körde runt och gjorde alkotest hos polisen gång på gång. VI han med ett antal rundor innan poliserna började känna igen oss.

Chefen för gruppen bara vrålade till sina kollegor att här kan vi inte stå, dom åker runt och testar sig gång på gång.

Då åkte dom därifrån ilsket svärande och vi hade inte en alko-koll på flera år i samhället.

Och vi hade våldsamt roligt förstås på den stackars polisens bekostnad.
Gossen Ruda
Hade det varit lika roligt att sitta i en av bilarna? Jag har mycket låg toleransnivå för sånt som drabbar andra. mad.gif
Fenja
CITAT (Gossen Ruda @ 05-09-2007, 08:04) *
Hade det varit lika roligt att sitta i en av bilarna? Jag har mycket låg toleransnivå för sånt som drabbar andra. mad.gif

Jag skulle ha skrattat lika mycket om jag satt i en bil! Det är ett lysande skämt ju!
Mvh
Fenja
Kathy
CITAT (Gossen Ruda @ 05-09-2007, 08:04) *
Hade det varit lika roligt att sitta i en av bilarna?

Ja, inte sjutton hade jag blivit arg heller. wink.gif
Det är ju ungar som utför ett kreativt bus....och det hade ju gått att vända bilen (som en del gjorde) och ta en sidogata. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon