Full version: medlemstitel
Leia
Det slog mig nyss att det inte verkar vara några som har sina medlemstitlar kvar längre, försvann den möjligheten med det nya forumet?

(För er som är nya kan jag berätta att det var en titel man kunde välja själv efter det att man kommit upp i ett visst antal inlägg.)
Lady Hamilton
Jorå vissa har sina titlar kvar MEN de syns bara i deras medlemsprofiler
Leia
ok, men går det inte att ha på det sättet som var förut?
Lady Hamilton
Näe det tror jag inte Ex. jag som bad Ingemar ta bort min har inte kunnat få in någon ny. Jag har för mig att inte alla här på Odla gillade detta med "titlar" och så hade det med de gröna "plupparna" också att göra
Leia
CITAT (Lady Hamilton @ 09-09-2007, 17:14) *
Näe det tror jag inte Ex. jag som bad Ingemar ta bort min har inte kunnat få in någon ny. Jag har för mig att inte alla här på Odla gillade detta med "titlar" och så hade det med de gröna "plupparna" också att göra

Vilka gröna pluppar? confused.gif biggrin.gif
Magdis
Det går inte att ändra medlemstiteln som man vill, som det gjorde förr. Jag står fast som den eviga "Preacher´s wife from hell" giggle.gif
Leia
CITAT (Magdis @ 09-09-2007, 17:16) *
Det går inte att ändra medlemstiteln som man vill, som det gjorde förr. Jag står fast som den eviga "Preacher´s wife from hell" giggle.gif

Jajustja... det var så din titel var.... laugh.gif
Betty
Nej det går inte att ha som det var förut, när man såg titeln under avataren - och det tycker jag är lite trist. Under "personliga uppgifter" i profilen finns min titel från gamla forumet: Växtsamlare i zon 6 och Odla.nu-beroende :-)
Lady Hamilton
CITAT (Magdis @ 09-09-2007, 17:16) *

naughty.gif Skulle du ändra dig, så kan Ingemar "lätt som en plätt" ändra till valfri titel giggle.gif Om HAN vill alltså..............
Magdis
Jag vet inte nån bättre titel så den får väl vara kvar. biggrin.gif
Betty
CITAT (Magdis @ 09-09-2007, 17:22) *
Jag vet inte nån bättre titel så den får väl vara kvar. biggrin.gif

Jag tycker att du har en jättekul titel, snacka om självdistans och härligt sjuk humor! tummenupp.gif
Berith
Och jag la min ros i signaturen istället. yes.gif
Gossen Ruda
En av orsakerna till att titeln togs bort var att många skrev en massa nonsensinlägg för att få tillräckligt många inlägg.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon