Det slog mig nyss att det inte verkar vara några som har sina medlemstitlar kvar längre, försvann den möjligheten med det nya forumet?
(För er som är nya kan jag berätta att det var en titel man kunde välja själv efter det att man kommit upp i ett visst antal inlägg.)
Lady Hamilton
09-09-2007, 16:08
Jorå vissa har sina titlar kvar MEN de syns bara i deras medlemsprofiler
ok, men går det inte att ha på det sättet som var förut?
Lady Hamilton
09-09-2007, 16:14
Näe det tror jag inte Ex. jag som bad Ingemar ta bort min har inte kunnat få in någon ny. Jag har för mig att inte alla här på Odla gillade detta med "titlar" och så hade det med de gröna "plupparna" också att göra
CITAT (Lady Hamilton @ 09-09-2007, 17:14)

Näe det tror jag inte Ex. jag som bad Ingemar ta bort min har inte kunnat få in någon ny. Jag har för mig att inte alla här på Odla gillade detta med "titlar" och så hade det med de gröna "plupparna" också att göra
Vilka gröna pluppar?
Det går inte att ändra medlemstiteln som man vill, som det gjorde förr. Jag står fast som den eviga "Preacher´s wife from hell"
CITAT (Magdis @ 09-09-2007, 17:16)

Det går inte att ändra medlemstiteln som man vill, som det gjorde förr. Jag står fast som den eviga "Preacher´s wife from hell"

Jajustja... det var så din titel var....
Nej det går inte att ha som det var förut, när man såg titeln under avataren - och det tycker jag är lite trist. Under "personliga uppgifter" i profilen finns min titel från gamla forumet: Växtsamlare i zon 6 och Odla.nu-beroende :-)
Lady Hamilton
09-09-2007, 16:20
CITAT (Magdis @ 09-09-2007, 17:16)

Skulle du ändra dig, så kan Ingemar "lätt som en plätt" ändra till valfri titel

Om HAN vill alltså..............
Jag vet inte nån bättre titel så den får väl vara kvar.
CITAT (Magdis @ 09-09-2007, 17:22)

Jag vet inte nån bättre titel så den får väl vara kvar.

Jag tycker att du har en jättekul titel, snacka om självdistans och härligt sjuk humor!
Och jag la min ros i signaturen istället.
Gossen Ruda
09-09-2007, 18:45
En av orsakerna till att titeln togs bort var att många skrev en massa nonsensinlägg för att få tillräckligt många inlägg.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.