Full version: Kedjebrev
Blomstertanten
Fick detta mail i dag och nu undar jag hur jag ska göra unsure.gif Behöver lite goda råd !

Till skillnad mot normala kedjebrev så kan du inte förlora något, du kan bara vinna!!! Skicka bara detta e-mail vidare till minst 6 väninnor.

Instruktioner:

Packa ner din make/pojkvän/motsvarande i en stor kartong. Glöm inte att göra lufthål och skicka honom till personen överst på listan. Snart så kommer ditt namn att vara överst på listan och då kommer du att få: 823 542 män.

Statistiskt så kommer det att finnas:[/size]

o 0,5 - 1 Mister World

o 2,5 - 3 Toppmodeller

o 463 Idrottsstjärnor

o 3 234 Sjövilda män

o 20 198 Män som gör allt Du begär

o 40 197 Män som står sig hela natten

Totalt så kommer du att erhålla 64 294 män som är mycket påhittigare, läckrare och mer potenta än skrothögen som du redan har. Och bäst av allt så kommer garanterat ditt originalpaket inte tillbaka till dig.

VARNING!

Bryt inte detta kedjebrev!

[size="2"]En kvinna som gjorde det fick tillbaka sin man i samma gamla kalsonger men mycket elakare än förut efter att ha suttit i en papplåda i 3 veckor. Dessutom så blev hon tvungen att skicka sin nya Toppmodell, som precis hade flyttat in, till sin väninna. Du måste tro på detta e-mail! Det är ett utomordentligt sätt att förbättra livet. För visst klarar vi oss utan tråkiga fotbollsmatcher, jobbiga middagar och långa diskussioner om städning? Medan jag sänder detta e-mail så har kvinnan som är nummer 6 på listan redan erhållit 837 män och hon har 452 oöppnade paket i hallen.

Med vänliga hälsningar, En riktig väninna smile.gif
aanderss
ja självklart vågar man bryta de
CurlySue
ska nu inte alla MORALTANTER som finns här börja ojja sig nu också...??!! thumbdown.gif
Fenja
CITAT (sarah68 @ 10-09-2007, 13:20) *
ska nu inte alla MORALTANTER som finns här börja ojja sig nu också...??!! thumbdown.gif

Nää det tror jag inte. Det är nämligen skillnad på humor och bondkomik.
Mvh
Fenja
karjo
rotfl.gif
taiyo
giggle.gif
Fast nää, jag tror jag behåller min älskling ändå wub.gif

Den här tråden hade väl ändå ett lite klarare syfte än den du skapade...
Blomstertanten
Jag har ju dessutom ett litet problem som jag glömde att nämna blush.gif
Har ju ingen man att skicka !
Fenja
CITAT (Blomstertanten @ 10-09-2007, 13:34) *

Du hoppas bara på att få min, men honom behåller jag allt!! wub.gif tongue.gif
Mvh
Fenja
Blomstertanten
CITAT (Fenja @ 10-09-2007, 13:36) *
Du hoppas bara på att få min, men honom behåller jag allt!! wub.gif tongue.gif
Mvh
Fenja

Sjutton oxå !!!!!!!!!!
Trodde att jag äntligen skulle lyckas lura av dej din lilla raring tongue.gif
Sailor Pluto
Oj, aldrig att jag ger bort min älskade för någon annan (inte ens en som står sej hela natten naughty.gif )! Men roligt var det att läsa smile.gif !

Förresten, räknas mannen i byrålådan in i de män man får skicka rotfl.gif ?

Tosan
Ja det vete fan om jag hade vågat bryta giggle.gif
Floppy
CITAT (Sailor Pluto @ 10-09-2007, 13:39) *
Förresten, räknas mannen i byrålådan in i de män man får skicka rotfl.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif ...fick du besluts ångest Sailor Pluto... giggle.gif flirting.gif
Azola
rotfl.gif rotfl.gif
Sailor Pluto
Jag har verkligen ingen man i byrålådan angel_not.gif rotfl.gif ! Vem behöver det när det finns äkta vara att ta för sej av när som helst naughty.gif .
aanderss

?????????????????
Ciczi
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Ciczi
Trädgårdsflanören
BRYT kedjan! Du kommer att få logistikproblem. Var skall alla dina 823 542 män sova, äta, mm mm? När skall du träffa dem? Om det så bara är en minut/man så tar det väldig låååång tid att träffa alla.
Du riskerar inte heller att få tillbaka den du skickade........ w00t.gif och DHL eller Posten som skickar dem blir nog också glada.
Ophelia
CITAT (Trädgårdsflanören @ 10-09-2007, 16:31) *
BRYT kedjan! Du kommer att få logistikproblem. Var skall alla dina 823 542 män sova, äta, mm mm? När skall du träffa dem? Om det så bara är en minut/man så tar det väldig låååång tid att träffa alla.
Du riskerar inte heller att få tillbaka den du skickade........ w00t.gif och DHL eller Posten som skickar dem blir nog också glada.

Håller med. Vilket gytter av män det blir och hur ska du kunna välja! rotfl.gif

(tror dock att en och annan försvinner i logistiken eller av mer eller mindre naturliga orsaker)
Blomstertanten
Med tanke på postens pakethantering så får man väl vara glad om en kommer fram helskinnad ! tongue.gif
pejori

nämen så bra!!!bryt då tråden, så kanke du får en på posten rotfl.gif

får du väldigt många, så kan du skicka två till mej och sälj resten billigt här på odla...det finns fler som är sugna här whist.gif blush.gif dunno.gif
Blomstertanten
Kom på nu att jag kan ju skicka sonen ! laugh.gif
Så blir jag av med honom oxå rotfl.gif
pejori
CITAT (Blomstertanten @ 11-09-2007, 00:31) *
Kom på nu att jag kan ju skicka sonen ! laugh.gif
Så blir jag av med honom oxå rotfl.gif

megabra byte bravo.gif
sen kan du sätta hoyor i hans rum också rotfl.gif
AnitaO
Riskabelt att bryta en sån kedja. Det skulle inte jag våga whistling.gif laugh.gif
AnitaO

Sno grannens biggrin.gif
Blomstertanten
Så där ! Nu har jag skickat paket men avslöjar inte till vem naughty.gif
Inte va det lätt att få ner sonen i en kartong , problemet va nog att alla kartonger va för små, men efter mycket om och men så fick jag till det.
Sen dök nästa problem upp. Att få paketet till brevlådan !!!! wacko.gif
Tur att sonen gått ner i vikt , så det var ju "bara" 95 kilo att släpa på tongue.gif
Som om det inte va nog med de första 2 problemen så dök nästa upp !
Få ner paketet i brevlådan ! g.gif Men kom på att med lite help.gif så skulle det nog gå.
Hem och hämta alla granntanterna, sen kunde vi med förenade krafter trycka ner paketet i brevlådan.
Gissa om det blev fullt ! yes.gif

Så nu sitter jag här i spänd väntan ! biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Blomstertanten @ 11-09-2007, 09:33) *
Så där ! Nu har jag skickat paket men avslöjar inte till vem naughty.gif
Inte va det lätt att få ner sonen i en kartong , problemet va nog att alla kartonger va för små, men efter mycket om och men så fick jag till det.
Sen dök nästa problem upp. Att få paketet till brevlådan !!!! wacko.gif
Tur att sonen gått ner i vikt , så det var ju "bara" 95 kilo att släpa på tongue.gif
Som om det inte va nog med de första 2 problemen så dök nästa upp !
Få ner paketet i brevlådan ! g.gif Men kom på att med lite help.gif så skulle det nog gå.
Hem och hämta alla granntanterna, sen kunde vi med förenade krafter trycka ner paketet i brevlådan.
Gissa om det blev fullt ! yes.gif

Så nu sitter jag här i spänd väntan ! biggrin.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge, eller hur det nu var? dunno.gif biggrin.gif
aanderss
en gång fick jag ett kedjebrev men de var min morfar som skickade en kedja till min cykel laugh.gif
Biggan_
CITAT (aanderss @ 11-09-2007, 09:42) *
en gång fick jag ett kedjebrev men de var min morfar som skickade en kedja till min cykel laugh.gif

ohmy.gif rotfl.gif
Blomstertanten
Inte kom det nåt paket på posten i går inte no.gif

Men kanske idag då yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon