|
CurlySue
10-09-2007, 12:38
För forumet är inte öppetsinnat... utan man får knivhugg i ryggen då man minst anar det.
Ändrar mig..det är bara Fenja som ska godkänna nya medlemmar. Förhastade mig i min åsikt om Blomstertanten...ber o ursäkt för det.
Blomstertanten
10-09-2007, 12:40
Bara undrar Vilka knivhugg har jag gett dej ?????????? Och bara som en liten upplysning så brukar jag va den som försvara nya medlemmar som blir påhoppade om att de inte får skriva vad som helst och när som helst !
Sailor Pluto
10-09-2007, 12:42
Så tycker inte jag ! Visst blir det tråkigheter ibland, men det är bara att ignorera...
Ta det lugnt Blomstertanten! Njut i stället av exemplet på hur man beter sig på tv3chatten!   :D *läser och begrundar* Fenja
Blomstertanten
10-09-2007, 12:45
*Tar ett djupt andetag* Bara andra gången på mindre än en vecka som jag blir anklagad för både det ena o det andra Men det kunde ju varit värre
CurlySue
10-09-2007, 12:47
i say no more. Det är ju tur Fenja att du är så perfekt!!! låter mig ana en viss avundsjuka ang. mitt tv3 jobb..men kan trösta dig med att det är ett ideelt arbete jag gör där..med kostrådgivning o dyl åt alla Anna Skipper fantaster. men som sagt.... du får väl skriva ihop reglerna så att ingenting stör dig!! Förstår när jag är oönskad, lev väl... jag får söka mig till nya jaktmarker då jag uppenbarligen stör Fenja... och så får det ju inte vara eller hur Fenja?? för världen snurrar väl runt dig...
aanderss
10-09-2007, 12:49
CITAT (sarah68 @ 10-09-2007, 13:38)  För forumet är inte öppetsinnat... utan man får knivhugg i ryggen då man minst anar det.
Ändrar mig..det är bara Fenja som ska godkänna nya medlemmar. Förhastade mig i min åsikt om Blomstertanten...ber o ursäkt för det. ?????????????
CurlySue
10-09-2007, 12:50
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blomstertanten
10-09-2007, 12:50
Jaha , du tycker Fenja hugger dej i ryggen , men hur sjutton kom jag in i det ?
Nu var det du som kom "drämmande" med att du minsann var moderator på en av de största tv-kanalernas chat för att få mig att fattar hur stor och erfaren du är gissar jag. För mig har det ungefär samma nivå som att min pappa har en finare bil än din... och det var DU, inte jag som lade den nivån. I övrigt bryr jag mig inte ett dugg om vilka som är här så länge det finns en hörsamhet för vissa önskemål från alla: Att inte annonsera inne på forumet tillexempel. Tål du inte gensvar på dina inlägg så kanske du ska låta bli att skriva, för nu är du ju skitsur igen för det inte är någon som skrattade åt din otrohetstråd och kommer viftande med din rätt att uttrycka dig fritt. Ingen har hindrat dig från det, folk har bara sagt vad de tycker! Mvh Fenja
CurlySue
10-09-2007, 13:02
grejen är ju den Fenja, att det var flera som tyckte den var kul och PM.ade mig...men de vågar inte utrycka det här...för då blir de ju påhoppade av dig direkt!! Vem har utsett dig till Odlas Polis? Blomstertanten, skrev detta. ber om ursäkt. CITAT (sarah68 @ 10-09-2007, 13:38)  För forumet är inte öppetsinnat... utan man får knivhugg i ryggen då man minst anar det.
Ändrar mig..det är bara Fenja som ska godkänna nya medlemmar. Förhastade mig i min åsikt om Blomstertanten...ber o ursäkt för det.
Jag som tyckte att detta forum verkade så trevligt, iofs tycker jag det fortfarande men jag blev förvånad av att se såna här omogna diskussioner här...
CITAT (taiyo @ 10-09-2007, 14:03)  Jag som tyckte att detta forum verkade så trevligt, iofs tycker jag det fortfarande men jag blev förvånad av att se såna här omogna diskussioner här... Ähh, sånt poppar upp på alla forum då och då. Inget ovanligt alls
CITAT (taiyo @ 10-09-2007, 14:03)  Jag som tyckte att detta forum verkade så trevligt, iofs tycker jag det fortfarande men jag blev förvånad av att se såna här omogna diskussioner här... Min mamma, borta sen några år sen, brukar säga "Det finns alla sorter i vår herres hage"...
Sailor Pluto
10-09-2007, 13:11
CITAT (Tezzla @ 10-09-2007, 14:06)  Ähh, sånt poppar upp på alla forum då och då. Inget ovanligt alls  Tyvärr . Stämningen kan bli väldigt konstig, både för dem som är engagerade i trådarna och för dem som inte är det... Tack och lov att det går över iaf!
Söderbönans
10-09-2007, 13:13
Jag förstår inte varför man ska hacka på någon. Gillar man inte det som skrivs, lämna tråden och läs något du gillar. Kram till dig Sarah68.  Du verkar behöva det.
Sailor Pluto
10-09-2007, 13:15
CITAT (Söderbönans @ 10-09-2007, 14:13)  Jag förstår inte varför man ska hacka på någon. Gillar man inte det som skrivs, lämna tråden och läs något du gillar. Kram till dig Sarah68.  Du verkar behöva det. Välkommen till Odla .
CITAT (sarah68 @ 10-09-2007, 14:02)  grejen är ju den Fenja, att det var flera som tyckte den var kul och PM.ade mig...men de vågar inte utrycka det här...för då blir de ju påhoppade av dig direkt!! Vem har utsett dig till Odlas Polis?
Blomstertanten, skrev detta. ber om ursäkt. Det är väl i så fall första gången någon här har undvikit att hoppa på/kritisera mig om de tycker att det funnits tillfälle. Jag fick också mail från flera den gången, som tyckte att det var bra att jag sa ifrån, för frågan har diskuterats mycket och vissa medlemmar har till och blivit förbjuda att skriva så att det liknar annons eller reklam. De sa att de inte orkade ge sig in i diskussionen men att de höll med mig. Det kanske är du som utsett mig till Odlas polis, vad vet jag? Det får stå för dig i så fall! Mvh Fenja
anneli85
10-09-2007, 13:27
CITAT (Söderbönans @ 10-09-2007, 14:13)  Jag förstår inte varför man ska hacka på någon. Gillar man inte det som skrivs, lämna tråden och läs något du gillar. Kram till dig Sarah68.  Du verkar behöva det. Kan inte mer än fullkomligt hålla med! Blomstertanten, du får en stor  av mig, för jag tycker att du vågat säga ifrån och försvarat nya medlemmar som blivit kritiserade. En stor  till dig med Sarah68.
Blomstertanten
10-09-2007, 13:40
CITAT (anneli85 @ 10-09-2007, 14:27)  Kan inte mer än fullkomligt hålla med! Blomstertanten, du får en stor  av mig, för jag tycker att du vågat säga ifrån och försvarat nya medlemmar som blivit kritiserade. En stor  till dig med Sarah68. Jag tänker faktiskt dela med mej av den kramen till någon som också brukar säga ifrån och försvara nya medlemmar , men som ofta får ta skit (ibland välförtjänt men ganska ofta oförtjänt) : Fenja Och se inte detta som att jag tar nåns ställning i detta fallet
anneli85
10-09-2007, 14:41
CITAT (Blomstertanten @ 10-09-2007, 14:40)  Jag tänker faktiskt dela med mej av den kramen till någon som också brukar säga ifrån och försvara nya medlemmar , men som ofta får ta skit (ibland välförtjänt men ganska ofta oförtjänt) : Fenja Och se inte detta som att jag tar nåns ställning i detta fallet  Absolut inte-jag tror att vi allihopa kan behöva en kram ibland.
Men usch en så´n trådrubrik!! sarah68, du skriver om knivhugg i ryggen...vad kallar du det här då?? Jag skulle helst se att tråden plockades bort, men det är ju förstås forumansvarigas sak att avgöra.
CITAT (Cacki @ 10-09-2007, 16:10)  Men usch en så´n trådrubrik!! sarah68, du skriver om knivhugg i ryggen...vad kallar du det här då?? Jag skulle helst se att tråden plockades bort, men det är ju förstås forumansvarigas sak att avgöra. Skriver under på vartenda ord!! Detta var nog bland det värsta jag sett under mina år här..
Ojj, vilket makt du har Fenja, som har möjlighet att godkänna nya medlemmar.
niklaswik
10-09-2007, 20:09
....annars finns det ju nåt som kallas PM som man kan ta när man vill kasta skit fram och tillbaks mellan två personer bara.
sveas trädgård
10-09-2007, 21:59
Jag är så grön i forumsammanhang så jag gör benhårt bort mig hela tiden... Fattar liksom inte riktigt än hur allt funkar. Men jag hade ju räknat med att vänlighet och hänsyn skulle vara rådande. Och att man liksom tillåts att göra bort sig utan att surt bli knäppt på näsan. Någon tyckte att det var väl bara att lämna tråden om man inte gillar innehållet och jag kan väl inte annat än hålla med. Jösses, alla människor där ute - man kan väl vara snäll mot varandra?
 Håller med
aanderss
10-09-2007, 22:05
CITAT (storm @ 10-09-2007, 23:02)   Håller med jag med
nya meddlemmar godkänns av Admin...ingen annan... påhopp får man ta med en nypa salt sarah...sätt dig över sådant, och sänk dig inte till en låg nivå och försöka "ge igen"...ta ett djupt andetag och inse att om någon tar illa upp, och blir sur,så ligger felet oftast i deras "ryggsäck" försök att ha överseende, även om det inte är så lätt alla gånger, men eftersmaken vid "bråk" är ännu värre har du klampat i klaveret, så är det inte mera än att säga ursäkta då....och sedan lämna det därhän.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|