Fler än jag som då och då får upp detta medd ...
IPS Driver Error
There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here
Senast alldeles nyss.
Jodå det har hänt mig flera gånger också. Det brukar fungera igen
efter ett tag men det är så himla frustrerande när det händer, speciellt
om man håller på att skicka ett svar.
mamamaggan
13-09-2007, 21:45
Jo jag får upp det ibland när jag klickar på Bakåt. Verkar vara när det är många inne för det händer när det går trögt.
aanderss
13-09-2007, 21:46
ja någon enstaka gång har de hänt
Tack för svar.. då är jag inte ensam om problemet.
Jag har ganska ofta problemet. Har skrivit om det i Support och även PM:at frågan till forumansvarig.......inget svar tyvärr.
Jag var rädd att något allvarligt höll på att hända....som på AOT.
Precis det felmeddelandet återkommer med jämna mellanrum här också Netha. Om det beror på överbelastning eller nåt annat har jag ingen aning om? Men det skulle vara intressant att få reda på.
Gossen Ruda
14-09-2007, 10:11
Det händer då och då, det är bara att vänta lite. IPS tycks betyda Intrusion Prevention System, dvs ett system för att förhindra intrång. Kanske är det ett intrångsförsök som pågår och hela systemet stängs ner ett tag.
I det här fallet betyder det Invision Power System, dvs det är något som inte står helt rätt till med forumets databas. Det är Invision som tillverkat själva forumet, som jag förstått det.
http://www.invisionpower.com/community/board/
Gossen Ruda
14-09-2007, 11:35
Jaha, likadana förkortningar finns det gott om. Prova med att googla på ips får ni se.
CITAT (Gossen Ruda @ 14-09-2007, 12:35)

Jaha, likadana förkortningar finns det gott om. Prova med att googla på ips får ni se.

Hm.. vänta här nu...Aha, jag googlade på "IPS Driver error", inte enbart IPS.
Då var det inget
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.