Chamomille
skickad till mig idag.. Det var bland det GULLIGASTE jag har sett smiley_small_hug.gif . Undrar vad h*n gjort för bus... wub.gif

[attachment=7388:Ledsen_hund.jpg]
Krolliljan
Neej så go! wub.gif
Boxer
Åhh! ... "duns" *svimmade*
Chamomille
CITAT (Boxer @ 14-09-2007, 18:05) *
Åhh! ... "duns" *svimmade*

Jaa... giggle.gif Jag kan inte sluta titta. GUUD säger jag bara! Får man vara så söt... Den måste jag skriva ut och rama in. Den ska hänga både på jobbet och hemma.
Sofiia
naaaw smile.gif så söt
Castea
smiley_small_hug.gif

"Allt är förlåtet, lille vän." wub.gif
zaaritha
Beagle?
Så! fantastiskt söt o go´.
Vem kan stå emot den blicken?!
Tezzla
Ge mig den! NU! wub.gif

Grannarna hade en beagle när jag var barn. Han var den första hund som jag blev kompis med. Åh, så härlig han var!

Jag vill ha en beagle! wub.gif
Biggan_
Jag vet inte om lilla vovsingen har gjort rackartyg eller helt enkelt bara är blyg, men det är nog den sötaste jag också har sett! wub.gif wub.gif wub.gif En riktig liten pussgurka! wub.gif (alltså på tal om Magdis omtalade kapsylgurka)
Chamomille
JJJJAA!!! Gulleplutt!!! smiley_small_hug.gif
Här kommer h*n igen...
[attachment=7427:Ledsen_hund.jpg]

-cry-.gif Vill HA!

Leia
Men jösses så söt!!!! wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Själv gosade jag med en jobbarkompis 8 veckors golden/bordercollie valp igår, synd att jag inte hade kamera så att jag kunde föreviga honom.
Chamomille
CITAT (Leia @ 17-09-2007, 08:57) *
Men jösses så söt!!!! wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Själv gosade jag med en jobbarkompis 8 veckors golden/bordercollie valp igår, synd att jag inte hade kamera så att jag kunde föreviga honom.

Jaa, ursöt!!! Det är så man får ont i magen... Synd att du inte hade kamera... Undrar om man inte ska bära med sig den jämt. Man behöver den alltid när man inte har den! HUR många gånger har jag inte sagt "man skulle ha haft kameran med sig..."
Azola
kram1.gif Håller med .. vilken sötnos !! Beagel valpar är en bland de sötaste som finns i valpväg biggrin.gif
Ciczi
VILL HA!!! wub.gif

är ju bara för söt...

Ciczi
Leia
Hittade bilden på ett annat forum med en passande text till! wub.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon