Elisabeth P
Puhh!! Efter en ganska trist sommar har jag nu äntligen greppat spaden igen.
Jag ska flytta en syrenhäck, så nu har jag grävt i ca två timmar sweatingbullets.gif . Det är jobbigare än man tror så nu behövde jag en liten paus.
Jag har så mycket projekt på gång, men det känns faktiskt riktigt skönt att äntligen fått lite nya krafter. Måste flytta denna häck eftersom den varje vinter lägger sig vågrätt ner av all snö (Vi bor i en vändzon och snöskotten lägger hela snölasset över min häck mad.gif )efter att tappert kämpat i 8 år så ger jag nu upp hoppet om att ha en häck där, så den flyttas till sidan in mot grannen.
När dett är gjort ska det bli en perennrabatt ut mot gatan(där syrenhäcken förut stod) med höga perenner längs bak. därefter måste jag ochså hinna med att peta ner alla mina lökar som kom häromdagen. kan hända att de petas ner innan perennrabattaen är färdig.
Oj, det blev visst långt och mycket framtidsplaner, men nu är jag i alla fall på G..........
mamamaggan
Skönt när lusten och krafterna kommer igen. Lycka till med allt !
Elisabeth P
thanks.gif Har precis varit ute ytterligare 1,5 timme. Det här är nog värsta träningspasset jag gjort någonsin sweatingbullets.gif . Men det ger i alla fall resultat biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon