Full version: sida om växthus?
sofieh
Någon som vet om det finns någon bra sida om hur man anlägger platsen för ett växthus??

Har grävt ur en del i mitt land där jag planerar att sätta dit ett växthus. Men hur gör jag sen? Vilken jord fyller man på med? Hur djupt måste det vara? Hur anlägger man gångarna man vill kunna gå på, mm mm??

Insåg att jag nog la detta i fel forum, såg att det fanns ett eget växthusforum. Vet inte om det går att flytta dit??
Alba
Här finns en bra länk om växthusbygge.

Om du vill läsa mer kan du gå upp till höger under sök och skriva växthus . Då hittar du flera olika trådar om växthus.
Dealers växthus

Lycka till med bygget.

Såg just att du är ganska ny på Odla....välkommen hit. Här går det att få svar på det mesta. Du kommer säkert att få mer hjälp av andra än det jag kunnat hjälpa dig med.

Om du vill flytta ditt inlägg så kopierar du texten och klistrar in den i ett nytt inlägg i Växthus. Rubriken kan du inte ta bort. Då måste du ber forumansvarig om hjälp.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon