suddie
Hej!
Köpte för ett tag sedan palmer på ikea jättefina tyckte jag. Nu när vi satt på värmen i huset ser det ut som plamerna torkar upp och dör. De har fått vatten, vad ska jag göra
kickistina
CITAT (suddie @ 16-09-2007, 11:18) *
Hej!
Köpte för ett tag sedan palmer på ikea jättefina tyckte jag. Nu när vi satt på värmen i huset ser det ut som plamerna torkar upp och dör. De har fått vatten, vad ska jag göra

Palmer bruka vilja ha lite svalare,inte full sol,inte stå brevid ett element för de vill ha hög luftfuktighet och gärna hålla jorden lätt fuktigt,så klarar jag mina i allafall!De kan stå inne i rummet en bit,men inte allt för mörkt,mitt emot ett fönster.-Lycka till!
Alexander-VG-zon3
CITAT (suddie @ 16-09-2007, 11:18) *
Hej!

vilka sorter har du köpt ?? finns allt ifrån rent tropiska palmer till dom som växer i varmtemperatklimat och dom som växer i öknen . där av kräver dom olika skötsel
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon