fruberglund
Ja, frågan lyder som ovan. Går det flytta alla bilder i det gamla albumet till det nya albumet på ett smidigt sätt? Är lite rörigt med 2 st, alla nya bilder läggs ju in i det nya. Det gamla albumet verkar bara kunna nås från presentationen vilket är lite krångligt när man ska bifoga bilder dunno.gif

Floppy
Håller med dig fruberglund...hemskt irriterande om man vill kika i albumen eller om man vill bifoga bilder....men skrevs det inte i nån annanstans att forumansvariga skulle föra över de gamla bilderna till de nya albumena åt en???...eller är det jag som minns eller fattat det fel g.gif confused.gif
Alba
Forumansvariga har sagt att de ska för över bilderna. Men då måste man meddela dem det. Om jag inte minns fel så kommer inte texten till bilderna med.
Jag har flytta bilderna själv....men jag hade inte så många.

Det finns en gammal tråd om detta.....ska se om jag hittar den.

Jag gick in på sök längt upp och skrev album och får upp massor av trådar. Det är nog lika bra att du läser där själv så inte jag blandar stationerna. yes.gif
fruberglund
Då ska jag meddela dem det, texten kan jag skriva om sen. Tack för svar.
Floppy
Okidoki...då ska jag också meddela dem om flytt...för jag orkar inte flytta dem själv...är lite less på att krångla med datorer just nu...beror kanske på att jag precis är mitt upp i en nyinstallation av min nya dator... wink.gif flirting.gif
ewa zon 3
CITAT (Alba @ 16-09-2007, 16:46) *
Jag har flytta bilderna själv....men jag hade inte så många.

Det finns en gammal tråd om detta.....ska se om jag hittar den.
Jag gick in på sök längt upp och skrev album och får upp massor av trådar. Det är nog lika bra att du läser där själv så inte jag blandar stationerna. yes.gif

Har sökt en stund nu efter hur man flyttar bilder själv från gamla till nya albumet men hittar inte hur man gör confused.gif
Snälla någon hur gör ni?

/Ewa
Netha
CITAT (ewa zon 3 @ 13-10-2007, 20:36) *
Har sökt en stund nu efter hur man flyttar bilder själv från gamla till nya albumet men hittar inte hur man gör confused.gif
Snälla någon hur gör ni?

/Ewa

Mina bilder flyttades av Ingemar & Göran... om jag inte minns fel så skall alla bilder från gamla album flyttas.
Tror att det skulle ske inom ett år el om det var under innevarande år.
Berith
Snälla någon hur gör ni?

/Ewa

Jag har inte så många så jag gör det själv, bild för bild. Såklart litar jag på Ingemar (tummenupp.gif) men om jag gör det själv så är jag ju alldeles alldeles säker på att jag får det som jag vill ha det. yes.gif
Alba
Snälla någon hur gör ni?

/Ewa

Jag flyttade bilderna själv....jag hade inte så många. Så här gjorde jag.

Jag flyttade bilderna från mitt gamla album till "mina bilder i datorn".....därefter laddade jag upp dem i nytt album.

Öppnade mitt gamla album
Högerklickade och valde "spara bild som"......nu har jag dem i "mina bilder" i datorn.
Nu är det bara att ladda bilderna från datorn till det nya albumet.

Fråga igen om det inte går bra.
Berith
Precis så gör jag just nu. sweatingbullets.gif Ett himla pyssel att spara hem, skapa album och sen flytta över igen. Det gäller ju också att få bilderna i rätt ordning, och ibland ska det vara text till.
ewa zon 3
CITAT (Alba @ 14-10-2007, 11:52) *
Jag flyttade bilderna från mitt gamla album till "mina bilder i datorn".....därefter laddade jag upp dem i nytt album.

Öppnade mitt gamla album
Högerklickade och valde "spara bild som"......nu har jag dem i "mina bilder" i datorn.
Nu är det bara att ladda bilderna från datorn till det nya albumet.

Fråga igen om det inte går bra.

Tack snälla thanks.gif
Jag har inte heller så många bilder så jag tänkte göra det själv några i taget.

/Ewa
Lady Hamilton
CITAT (Netha @ 13-10-2007, 21:45) *
Mina bilder flyttades av Ingemar & Göran... om jag inte minns fel så skall alla bilder från gamla album flyttas.
Tror att det skulle ske inom ett år el om det var under innevarande år.

Jaha? confused.gif Jag bad dem flytta mina album redan när de nya forumet öppnades men ännu är inga av mina album flyttade Är det så att man måste på minna dem eller?
Betty
CITAT (Lady Hamilton @ 14-10-2007, 17:36) *
Jaha? confused.gif Jag bad dem flytta mina album redan när de nya forumet öppnades men ännu är inga av mina album flyttade Är det så att man måste på minna dem eller?

Bad också jag att få flytthjälp.
Men det dröjde, jag är väl lite otålig kanske... rolleyes.gif så jag satte mig en helg och flyttade dem själv. Det var inte så dumt, fick ju samtidigt tillfälle att "städa upp" lite, slänga en del bilder och så. tummenupp.gif
Netha
Tredje gången gillt... förhoppningsvis... två ggr har jag kastats ut när jag skulle skicka svar. sad.gif

Minns inte om jag hade många el kanske inga bilder alls i mina album, men plötsligt en dag fanns de inte kvar
utan bara mina nya album (heter de så) Hittade en länk där flytt av bilder nämns...inlägget längst ner på sid 1
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon