Kathy

Kommer ni ihåg den lille ekorrungen Lilleman som hastigt ramlade in i våra liv i somras och som vi tog hand om?

Lilleman inspirerade oss till att söka en viltrehabiliteringskurs och jag har precis fått veta att vi har kommit med! yahoo.gif
Biggan_
CITAT (Kathy @ 17-09-2007, 09:49) *
Kommer ni ihåg den lille ekorrungen Lilleman som hastigt ramlade in i våra liv i somras och som vi tog hand om?

Lilleman inspirerade oss till att söka en viltrehabiliteringskurs och jag har precis fått veta att vi har kommit med! yahoo.gif

Grattis, och vad spännande!
Har du träffat Lilleman sen?
Wilmer
Kul! Då ringer jag nästa gång det ramlar in skatungar eller andra knytt i mitt liv tummenupp.gif För nästa vår är du väl full lärd yes.gif . Lycka till!!

Wilma
Gillan
Visst kommer jag ihåg Lilleman. Hur har det gått för honom? Vet du det?

JätteGrattis till kursen. Då vet vi vem som svarar på alla frågor om vilda djur i nöd sen biggrin.gif tummenupp.gif
amaira
Lilleman glömmer man inte i första taget, det lilla sötnosen. wub.gif

Kul att du kom med på kursen, grattis. Misstänker att det är den som kommer att vara inte långt från mig. Alltså, "ett stenkast" med lantliga mått mätt. Står själv i valet och kvalet, men tror inte det funkar med min tid.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon