Full version: naturbilder
Alexander-VG-zon3
hejsan
lite natur bilder från mig

[attachment=7587:sommar_344.jpg]
(såg inte vad jag tog kort på förens jag granskade den i datan ,, kan ta veck bilden , tycker själv att den inte är vacker längre )
Piccante
Vackra bilder, snygg effekt med gråskalor på bilderna smile.gif bild 5, anka i vatten var jättesnygg med solen mot vattenytan.
vindspel
Jag bidrar med en annan and.
Chamomille
Vackra bilder. Men Linus, hur kunde du ladda upp så många bilder? Gjorde du det i omgångar? Jag menar är det inte en gräns på 1000?
yla
läckra bilder
Alexander-VG-zon3
tack så mycket alla wub.gif

Shangalia
Super vackra bilder! smiley_small_hug.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Chamomille @ 19-09-2007, 17:41) *
Vackra bilder. Men Linus, hur kunde du ladda upp så många bilder? Gjorde du det i omgångar? Jag menar är det inte en gräns på 1000?

jo det är en gräns . men när jag inte kan ladda upp mer så skriver jag bara ett nytt svar i min egen tråd och då har jag nya 1000 att använda. när man gör det i nästan samma tid så till sist så blir det ett ända inlägg fast man själv skrivit typ 3-5 inlägg .
Piccante
Tycker det var bra symbolik i den första bilden. Någon skriver "CP" på väggen för att uttrycka att något är galet idiotiskt förmodligen och ritar hakkorset fel... giggle.gif slap.gif
amaira
Vackra och härliga bilder! wub.gif
Azola
Häftiga bilder!
Nu måste jag köpa ny kamera snart!! wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon