aanderss
http://hem.passagen.se/eral5802/funstu2.htm
AnitaO
Dr. Love tror att ett förhållande mellan Anita och Stefan är lika dåligt som tre rätt på Lotto.
Så för säkerhets skull behåll alla kvitton. rotfl.gif
aanderss
Dr. Love tror att ett förhållande mellan anders och misis x har en bra chans att fungera, men å andra sidan, kanske inte. Men vem är jag till att bestämma det, tror du på det själv så varsågod.
68%

tummenupp.gif bravo.gif
Tezzla
Dr. Love tror att ett förhållande mellan A och A har väldigt goda chanser att bli framgångsfullt. Så sätt igång och befolka världen!

96%

Det kan inte vara möjligt! blink.gif
Magdis
Hihi. 95% chans när jag skrev in mitt namn som ogift och 94% när jag skrev mitt namn som gift. Vi fick alltså 1% mindre chans för att vi delar efternamn. giggle.gif
mamamaggan
Dr. Love tror att ett förhållande mellan Kvinnan M och Mannen K har väldigt goda chanser att bli framgångsfullt. Så sätt igång och befolka världen!

92%

Så synd då att vi inte kan skaffa fler än de två barn vi redan har . laugh.gif Annars skulle vi naturligtvis sätta igång genast och befolka världen ytterligare. a0a.gif

Tillägg: Vilken tur att jag behöll mitt flicknamn när vi gifte oss. När vi har samma efternamn så hade vi bara 23%.

Väldigt bra test !!!!!!!! rotfl.gif rotfl.gifrotfl.gif
aanderss
CITAT (mamamaggan @ 21-09-2007, 13:45) *
Dr. Love tror att ett förhållande mellan Kvinnan M och Mannen K har väldigt goda chanser att bli framgångsfullt. Så sätt igång och befolka världen!

92%

Så synd då att vi inte kan skaffa fler än de två barn vi redan har . laugh.gif Annars skulle vi naturligtvis sätta igång genast och befolka världen ytterligare. a0a.gif
Tillägg: Vilken tur att jag behöll mitt flicknamn när vi gifte oss. När vi har samma efternamn så hade vi bara 23%.

Väldigt bra test !!!!!!!! rotfl.gif rotfl.gifrotfl.gif

du sara i bibelen fick barn när hon var 90 o 91 år är inte du giggle.gif
mamamaggan
CITAT (aanderss @ 21-09-2007, 13:48) *
du sara i bibelen fick barn när hon var 90 o 91 år är inte du giggle.gif

I och för sig är jag bara 28+ så .................... Man kanske skulle ta och göra några försök ???????!!!!! blush.gif
aanderss
sleep.gif hehe ja gör de om du känner för de
Sofiia
82%

Dr. Love tror att ett förhållande mellan S och A har väldigt goda chanser att bli framgångsfullt. Så sätt igång och befolka världen!

Hmh.... jag ska nog vänta ännu en tid innan jag börjar befolka världen ändå (21 år)...
Tosan
Dr Love tyckte att vi åxå skulle befolka världen... 87% Men jag tror det får räcka med den vi har.
malin72
75%

Dr. Love tror att ett förhållande mellan m och e har en bra chans att fungera, men å andra sidan, kanske inte. Men vem är jag till att bestämma det, tror du på det själv så varsågod.

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif hoppet är ju det sista som dör va är det inte så unsure.gif whist.gif
mamamaggan
CITAT (aanderss @ 21-09-2007, 13:54) *
sleep.gif hehe ja gör de om du känner för de

Känner man väl alltid för ? innocent.gif
vindspel
Ska man bara skriva i namnen??????

Då passar mig Sven Wolter bäst........ med 95% Jag fick pröva mig fram med namn. Vär icke så käre statsminister passar mig också sick.gif
Det var det dummaste test jag sett.
aanderss
anders drotning silvia

89%

Dr. Love tror att ett förhållande mellan anders och drotning silvia har väldigt goda chanser att bli framgångsfullt. Så sätt igång och befolka världen!

rotfl.gif
Blomstertanten
CITAT (vindspel @ 21-09-2007, 15:01) *
Ska man bara skriva i namnen??????

Då passar mig Sven Wolter bäst........ med 95% Jag fick pröva mig fram med namn. Vär icke så käre statsminister passar mig också sick.gif
Det var det dummaste test jag sett.

Av dom två är ju Sven Wolter det klart bästa alternativet ! rotfl.gif
Betty
adam eva 46% Chansen att ett förhållande mellan adam och eva är inte väldigt stor, om sanningen ska fram så kommer det aldrig att funka. GE UPP!.

giggle.gif angel_not.gif
Alba
Jag och min nuvarande kärlek har 13 % chans att det ska gå bra.

I ett tidigare test fick jag ju Alexander Skarsgård till dejten. Enl det här testeT har vi 52 % chans att det ska gå bra

..............och ALEXANDER SKARSGÅRD har en bra chans att fungera, men å andra sidan, kanske inte. Men vem är jag till att bestämma det, tror du på det själv så varsågod.

Hm....hur ska jag nu göra.......jag behåller nog gammeln

-fear-.gif -fear-.gif -fear-.gif
Gillan

LoveTester Resutalt

Här är dina resultat från Dr. Love:
G D 41% Chansen att ett förhållande mellan G och D är inte väldigt stor, om sanningen ska fram så kommer det aldrig att funka. GE UPP!.

Jaha, så efter 34 år är det lika bra att ge upp nu då g.gif blink.gif ........................ rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Blomstertanten
Jag och Mel Gibson !!!!!! wub.gif

83%

Dr. Love tror att ett förhållande mellan Mel Gibson och K har väldigt goda chanser att bli framgångsfullt. Så sätt igång och befolka världen!

Men om jag byter ut mitt riktiga namn mot Blomstertanten så får jag det här resultatet :

Mel Gibson Blomstertanten 46%

Chansen att ett förhållande mellan Mel Gibson och Blomstertanten är inte väldigt stor, om sanningen ska fram så kommer det aldrig att funka. GE UPP!.
Lady Hamilton
Vi hade 64% chans innan vi gifte oss numera har vi bara 18% ohmy.gif
g.gif ..........innebär detta att jag måste ta ut skillsmässa på en gång? eller skall jag avakta och se hur det går? dunno.gif
Magdis
CITAT (Lady Hamilton @ 21-09-2007, 16:53) *
Vi hade 64% chans innan vi gifte oss numera har vi bara 18% ohmy.gif
g.gif ..........innebär detta att jag måste ta ut skillsmässa på en gång? eller skall jag avakta och se hur det går? dunno.gif

Kanske räcker om du tar tillbaka ditt gamla efternamn. giggle.gif För mig skilde det bara 1% så jag tror inte det är värt det. biggrin.gif
Lady Hamilton
Lady Hamilton Hennes stora serie hjälte
99%

yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif ..........................jag visste det
Krolliljan
Vi hade 51% innan vi gifte oss och 94% efter att jag bytt efternamn . yaay.gif g.gif
Betty
CITAT (Alba @ 21-09-2007, 15:58) *
Jag och min nuvarande kärlek har 13 % chans att det ska gå bra.

I ett tidigare test fick jag ju Alexander Skarsgård till dejten. Enl det här testeT har vi 52 % chans att det ska gå bra

..............och ALEXANDER SKARSGÅRD har en bra chans att fungera, men å andra sidan, kanske inte. Men vem är jag till att bestämma det, tror du på det själv så varsågod.

Hm....hur ska jag nu göra.......jag behåller nog gammeln

-fear-.gif -fear-.gif -fear-.gif

Oh, jag med skulle ju data Alexander Skarsgård! Sannorlikheten att det skulle hålla var hela 63% (med min man sen 12 år tillbaka är procenten bara 34% och inte värt att satsa på - men jag behåller nog min gamle gubbe jag i alla fall) biggrin.gif
titti49zon6
87% som ogifta tummenupp.gif men bara 46% som gifta giggle.gif hm, hur ska jag nu göra confused.gif
vi har varit ihop i 42 år, förlovade i 40 år och gifta i 37 år, är det dags för skilsmässa eller ska jag ta tillbaks mitt flicknamn g.gif
iofs. har vi ju inte haft några större konflikter under dessa år så jag tror det får förbli vid det gamla 000.gif
Kul att testa men jag har kommit fram till att det inte stämmer på vare sig mig eller mina syskon eller bekanta
Anma
a0a.gif a0a.gif a0a.gif
0%

Dr. Love tror att ett förhållande mellan xx och xx .......Driver du med mig?......Inte ens om det vore den sista personen på Jorden skulle det funka.

Det var resultatet efter vi gift oss, innan blev det 13%....

Slå det om ni kan!

a0a.gif a0a.gif a0a.gif a0a.gif

....Jisses....
Netha
27 % när jag skrev in vårt gemensamma efternamn...
Chansen att ett förhållande mellan... är inte väldigt stor, om sanningen ska fram så kommer det aldrig att funka.
GE UPP!. ohmy.gif
96 % när jag skrev erikson på bägge... Dr. Love tror att ett förhållande... är början på något stort.
Detta förhållande har all chans i världen att bli framgångsfullt. Det är bara att grattulera! laugh.gif

Just i dagarna 44 år sedan vi blev ett par. wub.gif

Tezzla
CITAT (Anma @ 21-09-2007, 19:46) *
a0a.gif a0a.gif a0a.gif
0%

Dr. Love tror att ett förhållande mellan xx och xx .......Driver du med mig?......Inte ens om det vore den sista personen på Jorden skulle det funka.

Det var resultatet efter vi gift oss, innan blev det 13%....

Slå det om ni kan!

a0a.gif a0a.gif a0a.gif a0a.gif

....Jisses....

Jag beklagar sad.gif

laugh.gif
Eva-Helene
Jaha...jag och min hjärtevän: 94% yahoo.gif men med tanke på resultaten för vissa av er andra.... blink.gif ....Äh! Klart att det blir toppenbra!!!
HelenN
46% g.gif Chansen att ett förhållande mellan xxx och XXX är inte väldigt stor, om sanningen ska fram så kommer det aldrig att funka. GE UPP!. slap.gif muhhahahahahah

</FONT>

Biggan_
Undrar om jag har gjort nåt dumt? unsure.gif unsure.gif fear.gif
18% med min sambo sedan 15 år
och 98% med min ex-man
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon