Full version: Victoria Beckham
Kathy

Alltså.....hur kan man bli så handikappad?

Vad jag menar är att hon tycks inte kunna ta ett steg utan sin assistent, att vara stylad, rätt kläder...osv.
När hon var ute och övningskörde och blev stoppad av polis så var henens största problem att hon hade skor utan klack!

Hej och hå!
pejori
tja...en tjej med ruskigt dåligt självförtroende och en mycket taskig självbild unsure.gif
för henne är utseendet allt....hon blev rätt deppad när hon inte fick retuchera sitt körkortsfoto...
tycker faktist lite synd om henne... trostar.gif vilket andefattigt liv...schoppa och ....sen då? unsure.gif
anneli85
Not hot, i mina ögon. Ja herregud vilket liv hon lever, hon är så skraj att David ska gå och vara otrogen igen. Tyckte hon var mycket sötare medans hon var med i Spice Girls och hade lite mer kött på kroppen och inte superblonderat hår.
Pirum
Det 'hemska' är ju att hon såklart var rätt snygg innan hon började svälta sig eller spackla på sig plastic padding i ansiktet, och pumpa upp kroppsdelar med silikon eller botox. Hon är ju en parodi på skönhet, kan man säga. Jag tycker också en smula synd om henne, men mycket är självvalt - även om hon såklart påverkas av sin omgivning. Tror inte heller ett TV-program kan komma riktigt nära, hon har väl tre barn, det är möjligt hon är helt annorlunda och mkt tillfreds med livet när hon är med dem och TV-kamerorna är avstängda.
Castea
Tror hon skulle må gott av att lyssna på detta budskap från Real Group.
Tobe3
Hon har väll för mycket pengar och fritid.
Farlig kombination för då får man hitta på saker att göra. Man kan köpa - köpa - köpa. Om inte till att klä sig med så att göra om sig med eller fylla hemmet med.
HelenN
Hihihi, är det den svenska avundsjukan som visas igen??!!! rotfl.gif

Ni kan ju va glada att ni slipper bo granne med henne!! yahoo.gif
Tobe3
CITAT (lämås @ 25-09-2007, 11:39) *

Ni kan ju va glada att ni slipper bo granne med henne!! yahoo.gif

Varför är vi i sverige alltid avundsjuka så fort vi inte gillar något eller någon?fear.gif

Vill jag ha media rännande efter mig för varje steg jag tar? NEJno.gif

Vill jag ha papparaziefotografer kollande vad jag gör privat? NEJno.gif

Vill jag se ut som en svältfödd? NEJno.gif

Vill jag hela tiden vara misstänksam om det är vänner eller pengatjuvar jag umgås med? NEJno.gif
Pirum
Det är typiskt svenskt att klaga på "den svenska avundsjukan".

Angående Spice Girls så ska de väl göra nån comeback nu, läste nånstans att Mel C och Mel B var satta på diet och träningsschema :/
Kathy
CITAT (lämås @ 25-09-2007, 11:39) *

Nej, det är inte den svenska avundsjukan.
Jag tror nämligen att det inte finns så mycket att vara avundsjuk på, tyvärr.
Pengar i överflöd, javisst, en trevlig tanke....till en början.
Men sen då?

Jag tror på att kunna fortsätta drömma, har man pengar så man kan köpa allt/göra allt, då försvinner drömmarna och tristessen kommer krypandes.
Vad göra då? Oroa mig för att körkortsbilden inte blir retucherad?
Eller för att en nagel gått av och det är en veckas väntetid till manikyristen?
Eller fundera på vad näste skönhetsoperation ska bli?
Eller vad som kommer att hända då rampljuset riktas åt något annat håll?
För att inte tala om att vara fången i rampljuset. Vartenda steg som tas dokumenteras. Se bara vad som händer med t.ex Michael Jackson.

Nej, jag har redan ett rikt liv som inte går att mätas i pengar.
pejori
det är väl ändå en rätt krass syn, att säja att det är självvalt thumbdown.gif
säger du det, till kvinnor som stannar kvar hos män som slår dom och som super hejdlöst..."dom stannar självmant kvar"....
vad har dom igentligen för val, när hela deras omgivning "förväntar" sig nått av dom...tror inte att hennes assistenter är där för skoj skull...dom får bra betalt...vem är hennes vän och vem solar sig bara i glansen runt henne?
tror inte hon mår så bra och skulle inte vilja byta med henne...fy för att hela tiden vara livrädd för megastora ingresser om hur hon kan tänkas se ut ostylad thumbdown.gif

ser bara en liten ensam tjej som inte har nån att lita på, inte ens sig själv med sin självbild -cry-.gif
Tezzla
Jag vet ingenting om Posch mer än det löpsedlarna skvallrar. Jag kan därför varken säga att det är synd om henne eller att hon mår dåligt. Vad vet vi?

Såg en liten snutt av programmet och jag tror ärligt talat hon faktiskt driver en smula med sig själv och den bild allmänheten har av henne.
AnnammA
Pengar är inte allt!
Är man inte frisk eller mår inte bra, så gör det inte så stor skillnad i det stora hela...Du kan visserligen betala för att få det så bra som möjligt; det kan kanske inte en person med sämre ekonomi göra; men det andra lycka, hälsa, glädje, kärlek, självkänsla... nä

Apropå Victoria, tycker jag det är synd att ingen( agent el rådgivare mfl) avrått henne att lägga i så stora bröstimplantat...Hon ser ju märklig ut, eller?

Hälsn

AnnA
Sailor Pluto
Jag känner inte människan personligen, så jag vet inte om jag gillar henne eller inte flirting.gif . Vill iaf inte vara i hennes skor (även fast dom är jävligt snygga!), med allt vad det innebär av plastic fantastic, vara ständigt bevakad av media osv. Skulle aldrig klara av det...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon