malin72
jo jag ville skratta lite på morgonen så jag hittade denna och med tanke på att jag gillar hans underton i sin komik så skrattade jag gott till denna...så sant tummenupp.gif han är så sjukt rolig (jag vet att många tycker tvärtom) men.... bravo.gif a0a.gif a0a.gif a0a.gif
Jonas Gardell
aanderss
vad var de för likhet mellan gardell o yassi arafatt?

jo bägge ville ha mark i gasarämsan
Biggan_
CITAT (aanderss @ 26-09-2007, 10:52) *

rotfl.gif
Alba

Men Aanderss då rotfl.gif
Jejja
... för vi vann vaaalet...

Jag ska se Gardells nya show 3 november!!!!! coolgleam.gif rotfl.gif
Gissa om jag längtar dit!!!
malin72
CITAT (Jejja @ 26-09-2007, 11:06) *

tummenupp.gif skratta inte ihjäl dig bara yahoo.gif
Betty
CITAT (Jejja @ 26-09-2007, 11:06) *

... vi har mandaaat...

Ska jag med, vi ses! coolgleam.gif giggle.gif
vindspel

Du är roligare än Jonas Gardell rotfl.gif rotfl.gif . Nu vet jag vad du ska ha för jobb. Komiker
malin72
hm undrar om det kan finnas biljetter kvar g.gif jag bara måste gå coh se honom tummenupp.gif
jonas alltså!!!!!
Kathy
Åhh....Jonas är bara så underbar!!
Jag har sett hans shower fler gånger än jag kan räkna.....
Kan säga att den show jag gillade allra mest var då jag såg "En pall, en mikrofon och Jonas Gardell" på Konserthuset i Sthlm. Då var han inte alls accepterad i sociala kretsar.....men vilken glöd och energi han hade! Helt enorm. Hans humor var sputspetsträffande och på några sekunder kunde han vända skrattet till total tystnad och allvar...
Har även haft förmånen att få träffa honom två gånger....
Min man däremot är inte lika förtjust i Gardell, kan förmodligen bero på att de gick i samma klass i gymnasiet och mannen brukar säga "han var konstig redan då...han kom i T-shirt och fjäderboa till plugget".

edit: Hittade ett klipp från Konserthuset:
Jonas Gardell: "Mormor gråter"
lissa
rotfl.gif rotfl.gif Underbart med T-shirt och fjäderboa rotfl.gif rotfl.gif
det är första gången jag ser honom...helt otroligt underbar...jag älskar människor som kan se på sig själva med humor---
Kan man inte kan skämta om sina egna fel och brister, då blir det bara platt och låter i det närmaste lite avundsjukt när man talar om ANDRAS fel..för det kan alla med lätthet göra.
Skönt att det fortfarande finns såna här människor i Sverige, för jag har fått intrycket dom sista åren av att alla tar sig själva på totalt blodigt allvar numera...det gjorde man inte på min tid i Sverige, så jag är dubbelt tacksam för tråden....
...nu kommer jag väl sitt hela natten och kolla upp alla videos som finns förstås...till favoriterna med dom yahoo.gif
AnitaO
CITAT (Alba @ 26-09-2007, 10:58) *
Men Aanderss då rotfl.gif

Precis min tanke!
Säga sånt och få odla-tanterna att rodna rotfl.gif

Jonas Gardell tröttnade jag på efter halva tiden.
Han är himla kul tycker jag, men just detta kändes väldigt krystat.
Chamomille
CITAT (malin72 @ 26-09-2007, 10:43) *
jo jag ville skratta lite på morgonen så jag hittade denna och med tanke på att jag gillar hans underton i sin komik så skrattade jag gott till denna...så sant tummenupp.gif han är så sjukt rolig (jag vet att många tycker tvärtom) men.... bravo.gif a0a.gif a0a.gif a0a.gif
Jonas Gardell

rotfl.gif rotfl.gif a0a.gif
Åh Mumintrollet... rotfl.gif
malin72
CITAT (lissa @ 27-09-2007, 02:08) *
rotfl.gif rotfl.gif Underbart med T-shirt och fjäderboa rotfl.gif rotfl.gif
det är första gången jag ser honom...helt otroligt underbar...jag älskar människor som kan se på sig själva med humor---
Kan man inte kan skämta om sina egna fel och brister, då blir det bara platt och låter i det närmaste lite avundsjukt när man talar om ANDRAS fel..för det kan alla med lätthet göra.
Skönt att det fortfarande finns såna här människor i Sverige, för jag har fått intrycket dom sista åren av att alla tar sig själva på totalt blodigt allvar numera...det gjorde man inte på min tid i Sverige, så jag är dubbelt tacksam för tråden....
...nu kommer jag väl sitt hela natten och kolla upp alla videos som finns förstås...till favoriterna med dom yahoo.gif

kul att du blev glad över tråden och att du fick många härliga skratt inatt a0a.gif a0a.gif a0a.gif
exakt så är det...precis det jag gillar med honom att han kan skojja om sig själv och vad andra anser om honom tummenupp.gif
aanderss
CITAT (vindspel @ 26-09-2007, 14:55) *
Du är roligare än Jonas Gardell rotfl.gif rotfl.gif . Nu vet jag vad du ska ha för jobb. Komiker

rotfl.gif
malin72
nästa komiker som jag bara viker mig av skratt åt rotfl.gif dock inte politik denna gång men ett gott skratt (som förlänger livet) yahoo.gif
fenomenet robert
Chamomille
Jösses... rotfl.gif Men har ni sett Grogg? Så rolig så vi svimmar! Vi har nog sett den 1000 gånger.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon