Floppy
...så har Lars Winnerbäck släppt sin nya skiva 'Daugav'...och den har jag självklart i min ägo...sitter och lyssnar och njuter...så underbar...*lalalalalaaaa*
Är den nån mer som 'diggar' han?...och som också sitter och njuter?... wub.gif
niklaswik
Jorå, den skaran kan jag allt sälla mig till. smile.gif Dock inte köpt skivan, tror inte jag gör det heller. Brukar oftast gå på konserterna, det ser jag som betalning nog från min sida.. smile.gif Fast jag har faktiskt köpt tre skivor så mitt samvete är ganska så rent.
Floppy
Ja den 'lyxen' att få gå på konserter har inte jag råd med så ja får nöja mig med cd:n...men då kan jag ha konsert heeeela tiden... tongue.gif wub.gif
niklaswik
Jo det är klart.. smile.gif men det kan jag också.. wink.gif Du kan ju alltid ladda ner nån inspelning från konserter så får du ju den härliga stämningen med också. smile.gif Vet inte riktigt vart det finns men den som söker finner, jag har fått tag på några iaf. smile.gif
Floppy
Ahhh...va smart ...det ska jag ta och göra...jag har ju varit på ett uppträdande med honom när han var i Hudik för ett par år sedan...men han kommer ju inte hit mer...närmsta stället som han brukar komma till är Gävle eller Sundsvall...men nu kan jag titta på hans konsert via datorn istället...lysande... idea.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon