Tjingeling! Är det någon som vet var man kan få tag i genomskinliga krukor till orkideer, förutom Orkideehuset. Vore sam för svar.
Annika
Margith
26-09-2007, 19:15
Här där jag bor, hittar jag sådana i varje, lite större handelsträdgård
yla
26-09-2007, 19:16
HEJ ANNIKA JAG VET ATT PLANTCHOPPEN HAR IALLAFALL O DU HAR JU NÄRA DIT ops caps lock inte meningen o skrika annars vet jag att de finns på du vet den där som ligger i gustavsberg en stooor växtaffär
men undrar om dom inte har på obs o icas trädgårdsavdelningar me
men kolla plantschoppen
*Ulrica*
26-09-2007, 19:19
Blomsterlandet har genomskinliga plastkrukor från Hammarplast som är frostade. Jag tycker att de är snygga. Finns fat till. Här kan du se bild.
Annika Rahm
26-09-2007, 19:20
Tjohej! Jag har varit på de flesta plantchoppar i närheten och tyvärr så är dom svårfångade Annika
Margith
26-09-2007, 19:27
Behöver du många? Ett par-3 stycken begagnade finns nog här. Du får dem gärna, om du är beredd att betala portot. De väger ju inte mycket, men pga storleken kostar portot en slant....
Annika Rahm
26-09-2007, 19:34
Hej igen! Tach Margith, men jag behöver säkert 6 st. Så jag får nog kontakata Blomsterlandet. Tusen Tusan tack för Era svar. Annika
Rossi
28-09-2007, 06:42
Ja, de flesta plantshoppar har genomskinliga krukor tycker jag. Har själv köpt mina på Öspab.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.