Full version: Rena rama
Ciczi
Äntligen får jag börja packa upp mitt bohag som har varit nerpackat (90% av det iaf) i nästan två år pga en renovering med mycket mcyket strul.
När jag nu har botaniserat bland kartongerna hittade jag bland annat en pajform i form av ett hjärta... OCh en massa andra roliga saker som jag knappt visste att jag hade...

Det är rena rama julafton för mig idag... laugh.gif

Ciczi
Tosan
Låter kul smile.gif
Sambon bodde ju redan här när jag flyttade in, så det mesta av mitt bohag ligger ju ihoppackat. Då och då är man ju och letar efter nåt i alla dessa lådor, och ibland hittar man en massa spännande saker som man totalt glömt bort smile.gif
Sailor Pluto
Jag får väl önska dej en god jul då santa.gif tongue.gif . Och så blir jag nästan lite avundsjuk flirting.gif ! Det är så skoj att "nyupptäcka" sina egna gamla grejer. .
Eva i Skåne
Jag förstår din glädje. Säkert skulle jag känt likadant.

Något som slår mig när jag läser ditt inlägg är dock att detta är ett ypperligt tillfälle att göra dig av med en massa saker som du inte saknat på hela denna tiden.
Jag säger inte att jag skulle gjort det, för det bor väl en liten hamster inom många av oss,
men samtidigt irriterar det mig ofta att jag har alldeles för mycket onödiga saker. (fyra ärvda kaffeserviser t ex blink.gif )
aanderss
o vad kul för dig
Ciczi
CITAT (Eva i Skåne @ 27-09-2007, 13:38) *
Jag förstår din glädje. Säkert skulle jag känt likadant.

Något som slår mig när jag läser ditt inlägg är dock att detta är ett ypperligt tillfälle att göra dig av med en massa saker som du inte saknat på hela denna tiden.
Jag säger inte att jag skulle gjort det, för det bor väl en liten hamster inom många av oss,
men samtidigt irriterar det mig ofta att jag har alldeles för mycket onödiga saker. (fyra ärvda kaffeserviser t ex blink.gif )

Förstår precis vad du menar och jag lovar... stora röjartagen har bara börjat... Kasserade en massa gamla uttjänta handdukar nyligen... För varje kartong som kommer fram så ska det sorteras undan. (Behålla och ha framme, behålla men inte ha framme (affektionsvärde) och slängas)

Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon