Snöflinga
Vet att jag frågat tidigare och fått bra svar... men det har av ngn outgrundlig anledning förkommit ohmy.gif Frågan är; ibland vill jag skriva ut vissa inlägg, det kan vara tips, tänkvärda saker etc ... Men om jag gör det så kommer allt annat som skrivits i den tråden med dunno.gif kan bli väldigt många sidor för ett endaste inlägg och bläckpatronerna är inget man får gratis precis ... någon som kan hjälpa mig thanks.gif
*Ulrica*
Antingen markerar du den aktuella texten, kopierar och klistrar in den i tex. word eller så högerklickar du uppe till höger i inlägget där det står Länk hit: #1 och sedan väljer du "öppna i nytt fönster" så öppnas ett fönster med bara det inlägget så att du kan skriva ut det.
Snöflinga
Sorry, ingetdera funkar -cry-.gif (är jag dumihuvvet eller) Det första alternativet markerar jag, högerklickar, då försvinner markeringen !!!!???!!! Det andra alternativet verkade ju enkelt, trodde jag, men ändå kom både min fråga och svaret med på utskriften unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon