renate
Det är en sak jag undra över, när jag skriver ett inlägg och vill ladda när bilder hamnar de alltid ovanför texten,jag måste klippa ut texten och klistra in nytt över bilderna där jag vill ha texten.Dett händer bara när jag laddar ner bilderna direkt från hårddisken,inte från albumet.
Har jag kanske missat något?
Lady Hamilton
Jag gissar på att du inte har "full koll" på var du har markören i inlägget när du "hanterar uppskickade filer" Alltså bilden placeras där markören är i inlägget

Chamomille
CITAT (renate @ 29-09-2007, 17:05) *
Det är en sak jag undra över, när jag skriver ett inlägg och vill ladda när bilder hamnar de alltid ovanför texten,jag måste klippa ut texten och klistra in nytt över bilderna där jag vill ha texten.Dett händer bara när jag laddar ner bilderna direkt från hårddisken,inte från albumet.
Har jag kanske missat något?

Jag tror det är så att markören hamnar först i inlägget "av sig själv". Jag brukar få klicka sist i inlägget innan jag trycker på "hantera uppskickade filer". Prova och se om detta fungerar. smile.gif
renate
[attachment=7806:Kopia_av..._Medium_.JPG]Tack för svaren ska genast testa.
Nä bilden hamnade först ialla fall det går inte styra marköen när man hantera uppskickade bilder Så här ser det ut.
Krolliljan
Du kan markera "inklippet", klippa ut det., sätta markören efter texten och klistra in. smile.gif

Ser nu när jag läser lite mer noga att det är ju just det du gör. blush.gif
Chamomille
Va konstigt. unsure.gif Jag sätter markören efter texten presis innan jag klickar på hantera uppskickade filer. Det fungerar. unsure.gif
Krolliljan
Det gör jag med ,men ibland hamnar bilden först ändå confused.gif
och då flyttar jag den.
renate
Jag gör som krolliljan dvs klippa och klistra men tycker det är onödig job. När ag sätter markören efter texten som jag alltid gör hamnar bilden överst i alla fall,det reta mig.
Krolliljan
Nu provade jag igen och vet vad jag har gjort för fel i alla fall.

Det blev rätt när jag bläddrade och laddade upp, sen satte markören där jag ville ha den och sist
la in bilden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon