Full version: smilisar
lindås
Undrar varifrån ni får era smilisar som inte finns med i förteckningen? Hur får man dessa?

confused.gif
Lilla Birka
rotfl.gif bravo.gif det undrar jag också..... och finns det någon möjlighet att kopiera de som finns och lägga in dem i messenger?De två som jag här har visat skulle jag gärna vilja ha i min messenger.
Chamomille
[attachment=7828:smiley_e...ons_rain.gif]

Man kopierar bara den man vill ha och sparar på sin dator och lägger in den i meddelandet. Eller också kanske man klistrar in direkt.
Nu var detta inget bra alternativ för idag SKINER SOLEN! sweatingbullets.gif
Chamomille
[attachment=7831:animal0017.gif][attachment=7832:animal0028.gif]
Lilla Birka
tack snälla! Jag lyckades lägga in dem i chatten till min syster att ladda ner... fråga mej inte hur jag gjorde och sen kan jag få kopiera dom in i messenger från henne thanks.gif

förresten, vilken ursöt liten vovve.... man blir ju kär wub.gif

CITAT (lindås @ 30-09-2007, 09:02) *
Undrar varifrån ni får era smilisar som inte finns med i förteckningen? Hur får man dessa?
confused.gif

man kopierar av andra ..... jag fick chamomilles alldeles nyss!
Chamomille
CITAT (Lilla Birka @ 30-09-2007, 14:40) *
tack snälla! Jag lyckades lägga in dem i chatten till min syster att ladda ner... fråga mej inte hur jag gjorde och sen kan jag få kopiera dom in i messenger från henne thanks.gif

förresten, vilken ursöt liten vovve.... man blir ju kär wub.gif

man kopierar av andra ..... jag fick chamomilles alldeles nyss!

Ja visst är vovven gullig!!!
Ifall man googlar på smileys finns det en uppsjö... smile.gif
Lady Hamilton
Lady Hamilton
Chamomille
CITAT (Lady Hamilton @ 30-09-2007, 16:33) *

biggrin.gif Roliga. Man kanske skulle klippa till en buske i form av sig själv.
Krolliljan
CITAT (Lady Hamilton @ 30-09-2007, 16:33) *

Var hittar du dessa roliga???
Eva i Skåne
Att kopiera från andra och lägga till i msn har jag gjort många gånger, men det är svårt med många smilisar som är stora som dessa sista. Dom syns inte bra i förminskat format. Tyvärr.
Lady Hamilton
Jag kommer inte i håg nu Jag har ca 171st sparde i ett av mina gamla album
Lilla Birka
Nu har jag i alla fall lyckats få in dom i messenger!
Netha
Smiley central
Eva-Helene
Det finns ju smileys i sweetIm, men eftersom det kryllar av virus där, så använder jag inte det (min datakunnige son har förbjudit mig nono.gif sa han sad.gif ) Eftersom jag inte är så datakunnig och sonen har flyttat, så undrar jag: hur kopierar man smileys och lägger till i msn? med ctrl och c? eller? unsure.gif OCH, följer ev. virus med då confused.gif
Lilla Birka
Jag gjorde så här: högerklickade... spara bild som... och lade den bland mina bilder i en mapp som jag döpte till smilisar. Sedan gick jag in i messenger där man tittar på vilka smilisar man har och klickade på mera.... då finns en ruta som heter bläddra och därifrån kan du gå till det ställe där du lagt smilisen. Om det finns andra sätt vet jag inte men det fungerade fint för mej. Däremot blir de stora bilderna för otydliga i chatten så dem avstod jag ifrån. Hoppas du har nytta av detta. biggrin.gif
*Stintan*
Hihi är det nån som vill ha lite smilisar av mig jag har alldeles för många det blir rena rebusarna ibland när jag chattar med folk. Nä alla passar inte i msn men det märker man ju o då är det bara att ta bort dom. Lilla Birka förklarde så bra hur man gör för att få in dom i msn. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon