Skall just till att klippa ner en del växter, bl.a clerodendrum ugandense (fjärilsblomma) och fuchsia, en variant som jag kallar Göteborgskan (rätt eller fel) och det blir många skott som går ner i komposten. Synd tycker jag som har svårt slänga fina skott.Så är det någon som vill ha av dessa, hör av er. Bifogar bilder.
Eva i Skåne
30-09-2007, 14:44
Clerodendrum vill jag gärna ha stickling av Fuchsior misslyckas jag jämt med överviontringen av, så det är inte lönt.
Jag skickar pm till dig så kanske jag har nåt du vill ha i utbyte.
Margith
30-09-2007, 15:06
Och jag skulle jättegärna vilja adoptera en stickling av din fuchsia Jag skickar ett PM
malin72
01-10-2007, 10:16
och jag skulle jätte gärna vilja ha av fjärilsblomman blåvinge men tydligen ska den vara väldigt svår att rota men jag vill prova jag pmar dig och ser om du har kvar
hogsatra
01-10-2007, 19:17
Jag skulle jätte gärna vilja ha skott från fjärilsblomman om det finns kvar. MVH Carina
stennie
02-10-2007, 18:16
Även jag skulle vilja ha ett skott av clerodendrum ugandense, den var jättesnygg !!
Men jag åker till spanien om ett par dagar, men kan du spara ett skott till mig skulle jag bli jätteglad!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.