Betty
Gissa om jag åkte dit? Kunde inte låta bli att beställa ett par av de där jättemörkt röda och fyllda 'Red Nymph'...
Tyckte de var ganska dyra, men kunde ändå inte låta bli... Ja vad säger man.."Viljan är stark men köttet är svagt" whist.gif

Kunde ni andra låta bli?
MariaS
Vågade inte öppna filen rolleyes.gif wacko.gif
Lady Hamilton
Nähärrå................ whist.gif här är man "motståndaktig" 4st räknas väll inte.... shy.gif ............
malin72
CITAT (Lady Hamilton @ 01-10-2007, 14:28) *
Nähärrå................ whist.gif här är man "motståndaktig" 4st räknas väll inte.... shy.gif ............

bravo.gif så duktigt av dig att motstå erbjudandet whist.gif a0a.gif a0a.gif själv ska jag låta mamma kika lite och sen råkar det nog klickas på lite jul blommor 000.gif
Tosan
Den här ggn lyckades jag faktiskt hålla mig. Köpte en för ett tag sen och så har jag ju beställt en ferrari till sonen smile.gif Var lite sugen på den gula, men jag har inte plats för fler, men nästa år kanske crazy.gif
Magdis
CITAT (Lady Hamilton @ 01-10-2007, 14:28) *

rotfl.gif
lissa
Jag tittade inte heller, köpte ju 6 förra året, men som någon sa, köttet är INTE starkt, så det gäller att inte titta, för alltid finns det någon man inte kan motstå tongue.gif
Ciczi
Fast amaryllisar kan jag faktiskt motstå... har inte tumme med dem. De är vackra men sedan då?

Ciczi
Betty
CITAT (Ciczi @ 03-10-2007, 09:12) *
Fast amaryllisar kan jag faktiskt motstå... har inte tumme med dem. De är vackra men sedan då?

Ciczi

Vaddå sedan, det räcker väl med att de är vackra! biggrin.gif

Jag har bestämt mig för att fr.o.m. i år inte spara på gamla amaryllislökar längre. Jag njuter av dem så länge de varar - sen slänger jag dem - precis som jag gör med krokusar, cyklamen och andra "säsongsblommor".
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon