Full version: Man med kamera
Gåsis
Vi har ju varit på semester i scotland och Edinburghs botaniska trädgård var verkligen vacker. Men jag gjorde misstaget att låta min man hålla i kameran naughty.gif Hur mycket säger såna här bilder????

Nåja, alla bilder blev tack och lov inte såna. Gunneran var väl inte helt fel...

pusillus
Vilken härlig semester ni måste haft, blir lite avis. Första bilden var väl jättebra (om den bara hade kompleterats med en helhetsbild också giggle.gif )
Hoppas du fick med dig lite grönt hem!
LindaLunda
Vilket härligt vattenfall!
Linda
Blomstertanten
Det är väl jättebra att veta namnen på växterna !!!

Fast ännu bättre om man sett hur växten såg ut också biggrin.gif
Piccante
Du får lära gubben att göra som jag gör. Jag tar alltid minst 2 bilder, en bild på växten och en bild på skylten med namnet så man får med det oxå. Har man ett hyfsat stort minneskort (jag har 1GB ca 800 bilder!) så kan man gott kosta på sig att ta mer än 1 bild.
Margith
Jag tycker att de där bilderna säger väldigt mycket ............... om din man wub.gif
renate
Det var väl fina bilder,ok lite mera växt på den första bilden.Det är pärlrönn och de har jag frösådd i våras,alla kom upp och två är planterat i landet/rabatten.

[attachment=7961:PICT6518__Medium_.JPG]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon