|
LindaLunda
02-10-2007, 12:47
Är det någon som vill se min blogg? Det är jättekul att blogga... man behöver ju faktiskt inte använda den som 'dagbok' utan lägga in lite av varje. Eftersom jag gillar trädgård... så handlar den mestadels om det.... och lite annat. Min blogg om trädgård mm.Alla är välkomna!!!  Så klart.................... SÅ måste jag bara få med denna smailin...... den är bara bäst = Linda
Vilka fantastiska bilder du tar.....för att inte tala om keramiken du gör. Kungakronan är ju så läcker och tänk drottningkronan med en dekoration i. Draken som tittar på en när man öppnar bloggen ser så mysig ut. Han mår så gott där han ligger....eller är det kanske en hon.
LindaLunda
02-10-2007, 13:48
Nyfiken... vad är påskliljans egenskaper? Linda
malin72
02-10-2007, 13:50
Irene_L
02-10-2007, 13:58
Hej Linda! Vad kul att se dig här.  Jag brukar vara inne och läsa din fina blogg och din drake...den bara älskar jag  Det var spännande att följa ditt arbete med den.
LindaLunda
02-10-2007, 14:01
Åhh vad kul Irene  !!! Kan du inte skriva en liten komentar? Det är så kul att få sådana.... så vet man vem som varit och hälsat på.... du behöver bara skriva hej... om du vill ... Linda
malin72
02-10-2007, 14:04
CITAT (LindaLunda @ 02-10-2007, 15:01)  Åhh vad kul Irene  !!! Kan du inte skriva en liten komentar? Det är så kul att få sådana.... så vet man vem som varit och hälsat på.... du behöver bara skriva hej... om du vill ... Linda ja du ser inte ens så långt har jag fattat .....skriva hej ja det har ju jag missat varje gång jag kollar din fina bilder
LindaLunda
02-10-2007, 14:07
CITAT (malin72 @ 02-10-2007, 15:04)  ja du ser inte ens så långt har jag fattat .....skriva hej ja det har ju jag missat varje gång jag kollar din fina bilder  Sssss gör vällan inget... men det är skoj att se om någon varit där och tassat  runt ! Linda
Irene_L
02-10-2007, 14:26
Det är klart jag kommer att skriva nåt i fortsättningen när jag läser din blogg . Jag har inte tänkt på det.  Och inte bara smyga runt hos dig
LindaLunda
02-10-2007, 14:37
 Tack.....  man blir så glad när komentatorsiffran stiger ... då vet man ju att någon varit där.... Måste nog skaffa mig ett sådant där räkneverk?? Kan ju inte begära att folk skall skriva något jämt.... Linda
LindaLunda
02-10-2007, 14:52
JAAA!!!!  jag fixade ett räkneverk!!! Linda
Irene_L
02-10-2007, 15:20
Hihi...jag såg det.  När jag var inne och skrev en kommentar. Lycka till med räkneverket
Åhhh, vilka fina bilder & trevlig blogg!!!! Jag har också börjat blogga....men oftast tryter fantasin. Kolla gärna min hemsida......ligger som länk vid min logga:).
Sen undrar jag vart du fått tag på den fina draken??? Och den gulliga alvan eller vad det är??
LindaLunda
02-10-2007, 15:31
Draken har jag gjort själv... Alven är köpt.... såna kan jag inte göra.... Linda Pst.. kan jag länka till din sida från min blogg??
CITAT (LindaLunda @ 02-10-2007, 16:31)  Draken har jag gjort själv... Alven är köpt.... såna kan jag inte göra.... LindaPst.. kan jag länka till din sida från min blogg?? Va??? har du gjort draken själv  då har du verkligen flinka fingrar! Hmmmmm, en sån vill ju jag ha!!! Har du fler underverk??? såg nu att du kan göra på beställning! Kostar?? Klart du kan länka till min hemsida
Var inne på din blogg Linda,så fina bilder du har och dina keramikarbeten,jättefin.Hittade inte var man skriver kommentar men kan leta. Nu ska vi ja kanske får en blogg på AoT,spännande.
LindaLunda
02-10-2007, 19:01
Vill man skriva en komentar så klickar man på en rubrik på ett inlägg. Scrollar längst ner ... förbi de andra komentarerna, om det finns någrs, och klickar på texten: lämna en komenter ( eller så står det något liknande) Linda
CITAT (renate @ 02-10-2007, 19:44)  Var inne på din blogg Linda,så fina bilder du har och dina keramikarbeten,jättefin.Hittade inte var man skriver kommentar men kan leta. Nu ska vi ja kanske får en blogg på AoT,spännande. Hittade det och skrev kommentar.
LindaLunda
03-10-2007, 07:03
Tack för titten i din blogg.Lindalunda.Jättetjusigt.  Vilka underbart härliga dahlior du har.
Limeblossom
05-10-2007, 18:56
Meeeeeeen.....vilken drake!!!! Och kronorna....vad avis jag blir. Både på att du har dom i din ägo och att DU har gjort dom själv. Impad är bara förnamnet.......
LindaLunda
06-10-2007, 12:26
Härligt, vilka fina dahlior du har, och draken gud så fin
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|