kerstin z5-6
Bland mycket annat tänker jag hinna med Roseto municipale de Roma – Rosariet i Rom

Med enbart 10,000 m2 tillhör rosariet en av Europas minsta, men med sin magnifik utsikt över staden Rom är rosariet en av de bästa läge i världen. Låter bra va ?
Jag åker Onsdag -och är åter om nån vecka smile.gif
Säljer de nåt så ..blir det till att ha rosor som sticks whistling.gif i planet hem
Mariann
Ha det så gott, jag kom hem i lördags från Assisi 2,5 tim från Rom! Det var varmt å skönt kan meddelas....
kerstin z5-6
Bra, låter utmärkt -jag är en sån som funkar bäst i + 27 smile.gif
Tosan
Nääääda jag är inte det minsta avis, inte nåt no.gif
Men jag har ett bra förslag, om du stoppar mig i resväskan på vägen dit, så kan vi hjälpas åt att bära rosor därifrån w00t.gif
Magdis
Åh vad mysigt, hoppas du får en riktigt trevlig resa Kerstin. smile.gif
AnnammA
Trevlig resa, Kerstin och ha en trevlig rosupplevelse!

Hälsn

AnnA
Kajsa
Glöm inte ta lite bilder, ha en underbar resa, vi är jätteavundsjuka här wub.gif
Boxer
Rom!!! Jag älskar Rom, och längtar dit igen.

Blommor! Kan det bli bättre?

Två flugor på smällen smile.gif Ha det riktigt bra, och njuuuut!
noranettan
Så härligt du kommer att få det Kerstin! Nu är det klart en bit mellan Padova (uppe vid Adriatiska havet) och Rom (man kan väl hyra bil!!!) men jag ska försöka få till länken ändå. http://www.vivaiolacampanella.com/
rolleyes.gif Anette
kerstin z5-6
Tack !!:) Jag kmmer nog att ha fullt opp med bara Rom denna gång -Men dit måste man nog återvända smile.gif
Kul att ni rosforumister hittat hit -nu när vi är hemlösa" ett tag smile.gif Det är bara trevligt med flera rosforum smile.gif
Betty
Ha en riktigt trevlig resa Kerstin! Avis... unsure.gif - jag? yes.gif Och ta många bilder så vi får se hur fint det var.

Edit. stavfel, snubblade över tangenterna...
Stenis
Rom, Italien är absolut bäst på hösten. Lyckans ost :-)
Fresterska/Kerstin - jag kan meddela att ALLA 16 rosor från Odla är planterade sweatingbullets.gif

Det blev början till en rosenlund - bilder kommer senare rose.gif

Hälsningar
Ewa
kerstin z5-6
angel_not.gif Ja! de rosorna vill jag se på bild ! coolgleam.gif
Inger R
Ha det riktigt skönt Kerstin! Håller tummarna för att flyget fungerar den här gången.
/Inger R
Aqvakul
CITAT (kerstin z5-6 @ 04-10-2007, 20:49) *
Bland mycket annat tänker jag hinna med Roseto municipale de Roma – Rosariet i Rom

Med enbart 10,000 m2 tillhör rosariet en av Europas minsta, men med sin magnifik utsikt över staden Rom är rosariet en av de bästa läge i världen. Låter bra va ?
Jag åker Onsdag -och är åter om nån vecka smile.gif
Säljer de nåt så ..blir det till att ha rosor som sticks whistling.gif i planet hem

Hej Kerstin!
Är också på väg till Rom. Var ligger rosariet? Fick du fatt i några rosor?
Mvh
Anders
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon