Full version: bak & fram
k_arro
Finns det någon inställning man kan ändra så att de senaste forum-trådarna hamnar längst fram och man slipper bläddra till sista sidan hela tden??

Om inte, kan inte du/ni ändra på det då?
Betty
Klicka i den lilla ibockade rutan framför titeln på tråden så kommer du direkt till första olästa inlägget i tråden.
k_arro
CITAT (Betty @ 05-10-2007, 11:29) *
Klicka i den lilla ibockade rutan framför titeln på tråden så kommer du direkt till första olästa inlägget i tråden.

Förblir det så då, tills man ändrar tillbkas själv?
Betty
CITAT (k_arro @ 05-10-2007, 11:35) *
Förblir det så då, tills man ändrar tillbkas själv?

Förstår inte hur du menar nu... unsure.gif
Alba
Aha....den finessen har jag glömt bort.
Visst är det så att man måste bocka i den rutan varje gång man går in.

Det ligger väl inte kvar så att nästa gång jag går in får jag automatiskt de senaste inläggen i en särskild tråd.
Det är nog så K- arro menar
Irene_L
Men om du klickar på Av som står till vänster bredvid den som sist skrev så kommer du till slutet av tråden. tummenupp.gif
Alba
Va.....av...... måste nog putsa glasögonen........... ser inte "Av"

[attachment=8066:Grubblande.gif] [attachment=8067:Hjälp.gif]
Irene_L
Om du tex går in på support och får upp alla trådarna. Titta på höger sida .......där står det Av bredvid Alba.

--------
Nu står det Irene_L till höger av Av.....ojoj..vad rörigt det blev shy.gif
Alba
[attachment=8068:Glad_o_hoppar.gif]

[attachment=8069:Tack_lyf...å_hatten.gif]

[attachment=8070:Ger_blombukett.gif] till Irene
Irene_L
thanks.gif Alba! giggle.gif giggle.gif
Blomstertanten
Aha, nu har jag lärt mej nåt nytt ! biggrin.gif
*Stintan*
Men är det inte så att óm den lilla rutan till vänster bredvid trådrubriken är ibockad så har det kommit nya inlägg sedan jag var där sist och om jag då klickar på den rutan så kommer jag till första olästa inlägg sedan jag var där senast. Är den lilla rutan tom så finns inga nya inlägg.

Om man klickar på Av bredvid namnet till höger kommer man ju till det sista inlägget i tråden och inte till det första olästa.

Kanske fattade frågan fel humhum.
Betty
CITAT (Stintan43 @ 08-10-2007, 09:27) *
Men är det inte så att óm den lilla rutan till vänster bredvid trådrubriken är ibockad så har det kommit nya inlägg sedan jag var där sist och om jag då klickar på den rutan så kommer jag till första olästa inlägg sedan jag var där senast. Är den lilla rutan tom så finns inga nya inlägg.

Om man klickar på Av bredvid namnet till höger kommer man ju till det sista inlägget i tråden och inte till det första olästa./...

Du har alldeles rätt i det du säger. yes.gif
Storåtjejen
Jag klickar alltid på den lilla bocken för då kommer jag till det senaste inlägget som JAG inte har läst. Klickar man på Av kommer man till det sista, men det finns kanske några inlägg tidigare som just jag inte har läst och då måste jag bläddra uppåt tills jag hittar inlägg jag känner igen att jag läst.
Men genom att klicka på den lilla bocken kommer jag alltid dit där just jag ska fortsätta läsa tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon