Marita i Vasa
Även jag är vilse efter AoTs omläggning. Jag gör nu ett försök att hitta nya vägar att nå andra trädgårdsentusiaster. Gör nu ett försök på denna sajt. Har provlagt ett foto och får försöka pröva mig fram. Provar även med en upplagd fil, bild på Clematis Tiiu.[attachment=8092:2007_09_29_i.jpg] Hälsningar Marita.
AnnammA
Välkommen då till Odlas forum, för här finns lite för alla, både kring trädgård, natur, fotografering och annat smått&gott.
Jag är i bland inne på A&T's forum och jag har funnit att deras forum känns krångligare.
VÄLKOMMEN! smiley_small_hug.gif

Hälsn

AnnA

PS!

Tjusig Clematis, förresten! DS
Floppy
Vill bara hälsa dig välkommen hit...här finns det folk som är medlem i både AoT och Odla och kanske det finns fler Trädgårds sidor...det är ju det som är så bra...att vi är många som kan hjälpa varandra....för ibland kan Odla ligga nere (som det gjorde för ett tag sedan när de skulle uppdatera sidan) och då finns det alltid hjälp att få från AoT och vise versa...

Du är jätte välkommen hit... blomma.gif

Irene_L
Välkommen hit Marita!! rose.gif

Jag brukar synas på både Odla och AoT. Tycker att de kompletterar varandra!! tummenupp.gif
Biggan_
Välkommen! rose.gif
Hoppas att du kommer att känna dej "hemma" på odla också! Här finns mycket kunskap och många trevliga människor! tummenupp.gif
Tosan
Välkommen hit!
Jag hänger åxå på bägge forumen, ett räcker ju inte giggle.gif Men jag är ny på AoT...
Marita i Vasa
Tack för alla vänliga välkommen hälsningar! Nu gäller det bara att lära sig använda alla finesser. Marita.
Betty
Hej o välkommen säger jag med! smile.gif
renate
Hej Marita,trevligt att du hittade hit till Odla.Det är bra med 2 trädgårdsforum. Jag känner mig hemma på båda.Saknar rosforum lite grann,men det finns ett här med.
Tesa
Välkommen hit Marita!!
Jag är en sån där dubbelnatur som bläddrar fram och tllbaka mellan AoT och Odla...här är jag Tesa och på AoT är jag Mallow..

Vilken alldeles underbar klematis förresten..jag brukar kunna stå emot klematis men den där fick mig at drabbas av stora habegäret... yes.gif
Anna NV Uppsala
Jag söker mig också hit nu. Har varit medlem länge, men är inte här så ofta. Jag tycker det är lite knepigt att få överblick här, men man kanske vänjer sig. Den nya modellen på AoTs forum känns inte värst bekväm, det lilla man sett.

Har testat att lägga in ett par bilder i ett album här. Nu ska jag försöka lista ut hur man länkar till ett album... för det måste man väl kunna? Aha, hittar knappen 'hämta albumbilder'... testar

Här kommer min underbara rödek, om allt vill sig...

Rödek

Och perukbusken Grace

Cotinus grace

Tesa
Läckert Anna!! Vilken otrolig färg det var på perukbusken..
Välkommen hit förresten!!
Biggan_
Det ville sig Anna, och grann var den din rödek! Vilka färger! Fantastiskt fin! tummenupp.gif
Eva i Skåne
Välkomna hit, ni från AoT. Odla är ett bra forum med många trevliga medlemmar och mycket kunskap. Hoppas ni ska trivas här.

Röd ek! Vill ha, vill ha, vill ha. Jag tror aldrig jag sett nån, visste inte att det fanns yahoo.gif
Clematisen är inte dum den heller. flirting.gif
estet
Välkommen alla nya! Underbaara bilder ni bjuder på !! wub.gif
Berith
Hälsar naturligtvis också alla från AoT välkomna hit! blomma.gif

Hoppas att det inte uppfattades tvärtom igår... kompiskram.gif
kerstin z5-6
Välkommen från andra sidan kvarken, Marita !! -Du kommer redan att känna en hel del smile.gif Jag är ofta här o många fler från AoT smile.gif
Marita har en fantastisk trädgård -kolla in hennes bilder ni andra !!(när hon lagt in lite mer )

Kram K
Anna NV Uppsala
Till Eva i Skåne: Rödeken heter Quercus rubra, och den är bara röd på hösten. Annars är den vanligt grön. men den har rätt tuff form på bladen tycker jag. Och så växer den fort som bara den, och lär kunna bli jättestor. Har du plats så rekommenderas den verkligen!
kerstin z5-6
edit -skrev i fel tråd .. Anna -Jag har svarat dej i saknar ..
Helen i Piteå Zon 5
Hej och Välkommna hit alla från AoT smiley_small_hug.gif Själv har jag alltid varit på bägge forumen och trivs väldigt bra med det kompiskram.gif
Marita i Vasa
Här verkar det ju finnas många "gamla" bekanta! Det känns tryggt! Tack alla för varmt mottagande i detta för mig nya forum! thanks.gif Så småningom skall jag lägga upp mera foton så alla nya vänner får se hur vi har det här på denna sida Kvarken.
[attachment=8173:Barcarole.jpg]
Marita.
Ps. Jag har lagt in lite vyer i albumet! Ds.
Erika i Sandviken
Här är en till som känner sig aningen bortkommen på det nya AoT, jaaa jag kommer inte ens in där längre.
Allt på den nya sidan känns fel ,men det är väl en vane sak antar jag...
kerstin z5-6
Erika -Ingan av oss kommer in -se här
Tråd en km lång om AoT ..smile.gif
Stenis
Hej!
En till som är vilse....Är ganska ny här. Hur fixar Ni alla söta, häftiga signaturbilder?
Skönt att se några bekanta "ansikten" här:-) :yahoo
Hälsningar
Ewa :
Anna NV Uppsala
Stenis, överst på sidan hittar du en länk till 'kontrollpanel', där kan du fixa med dina inställningar.
Stenis
Tack Anna thanks.gif
Då ska jag testa ikväll!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon