noranettan
Hur i hela friden gör man för att möblera om bilderna i album?? Jag har lyckats ladda upp bilder till ett album, hittat funktionen "flytta upp". Men då hamnar bilden bara överst. Hur gör man för att flytta till en annan plats, eller måste man tänka ut i förväg i vilken ordning bilderna ska ligga???? g.gif Anette
malin72
CITAT (noranettan @ 07-10-2007, 13:43) *
Hur i hela friden gör man för att möblera om bilderna i album?? Jag har lyckats ladda upp bilder till ett album, hittat funktionen "flytta upp". Men då hamnar bilden bara överst. Hur gör man för att flytta till en annan plats, eller måste man tänka ut i förväg i vilken ordning bilderna ska ligga???? g.gif Anette

tyvärr så är det en av sakerna som vi inte tycker om med vårat nya album....dom man lägger in sist kommer först osv....tydligen så kan man inte ändra och flytta om dom -cry-.gif vilket gör så att jag tyckte mycket bättre om vårat gamla album..
så är det så att man gör olika album och kommer på att nej den bilden skulle ju ligga där inne då måste man ta bort och lägga till crying.gif
om nu ingen annan har kommit på ett sätt för då skulle jag bli överlycklig bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon