Full version: Kan ni....
Erika i Sandviken
logga in på AoT nya hemsida?
Jag har ju varit medlem där länge men kommer då inte in där nu efter att dom har gjort om.Någon mera som har samma problem.
kerstin z5-6
Nej -Ingen kan logga in just nu -se tråd i trädgårdsprat
noranettan
Tidigast i morgon kan gamla medlemmar börja logga in och nya att registrera sig. Så det är bara att se tiden an.
rolleyes.gif Anette
EvaMJ
Nyss kom jag på mitt gamla användarnamn och hittade i alla fall rätt på mina fotoalbum.
Eva i Roslagen (AoT-signaturen).
renate
Det går inte än att loggar in,i morgon kanske. Kom inte in här heller tidigare ikväll.Nåt fel på databasen.
Erika i Sandviken
Jaaaaa jag kommer då inte in än jag.
Katarina i Kullavik
CITAT (Erika i Sandviken @ 07-10-2007, 15:48) *
logga in på AoT nya hemsida?
Jag har ju varit medlem där länge men kommer då inte in där nu efter att dom har gjort om.Någon mera som har samma problem.

Nu går det att komma in - men det är inte roligt...
Kajsa
Har gett upp, skickade mail till redaktionen idag, så nyfiken på hur mitt Rosalbum ser ut nu.
EvaMJ
Har du prövat att klicka på Glömt lösenord och sen gå till den länk du får i e.posten och aktivera ditt lösenord. Det fungerade inte för mig igår men idag gick det plötsligt. Bered dig på att albumen ändrat sig en hel del, till det sämre, men jag tror de jobbar på det.
Eva i Roslagen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon