Full version: Pirkum frö handel
Lady Hamilton
Satt nu och läste i denna tråd "Pirkum dröjer med CD............." Och såg vilket IMPONERANDE ohmy.gif frö sortiment de hade...........(scrolla ner en bit så ser ni början.........)
Så därför undrar jag om firman har upphört? eftersom domän namnet är "parkerat" vad jag kan se g.gif
Finns det någon annan liknande firma som man kan köpa frön utöver det vanliga, i från?
Lady Hamilton
Puttar upp
Gillan
Ja, det var ett imponerande sortiment. Så jag puttar upp igen. Det kan ju vara nån som vet, men har missat frågan tummenupp.gif
Christer i Falköping
Hon fick borrelia och orkade inte fortsätta med firman (hon drabbades riktigt illa som jag förstått det), då hon även hade ett annat heltidsjobb plus sin familj att tänka på. Synd, för det var en väldigt bra firma. Men det kanske händer att hon kommer igång igen om hon orkar.
Christer.
Lady Hamilton
Tack för svar Christer Då vet jag. Skulle firma uppstå igen så kommer jag garanterat att bli kund där

joche6
jag satt och gick igenom listan från pirkums frösida nyss..
det tog sin tid må jag säga....

MEN JAG KOM FRAM TILL NÅGOT SOM DU NOG
TYCKER ÄR INTRESSANT...

PIRKUMS FRÖLISTA STÄMMER EXAKT ÖVERENS MED:

www.b-and-t-world-seeds.com

det är en fransk hemsida som jag har vetat om i flera år...
har det största sortement jag någonsin har sett..

Lady Hamilton
Ja det var en bra sida Men det verkar som frö portionerna kostar ca 10 Euro/st crying.gif de blir en massa fröer av en och samma sort.............
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon