Full version: katt skojj test
malin72
ja jag gjorde testet en gång och tydligen så ändras trågorna så man får olika...men hjälp jag fick 4 rätt av 10 på första gången sos.gif men vilka frågor sen rtfm.gif måste göra om......men man får ju inte reda på vad man kunde, eller dunno.gif
katt test
Betty
Du fick 7 poäng, och det tog dig 1 minut och 53 sekunder att besvara frågorna.

Wow, det hade jag inte väntat mig! w00t.gif Är tydligen bra på att gissa... whist.gif
malin72
Wow, det hade jag inte väntat mig! w00t.gif Är tydligen bra på att gissa... whist.gif
[/quote]

rotfl.gif rotfl.gif ja det var ju inte jag inte blink.gif ska snart göra om whist.gif
Betty
Du fick 8 poäng, och det tog dig 2 minuter och 11 sekunder att besvara frågorna.

Tog lite längre andra gången - men ännu bättre resultat! yahoo.gif

hittade ingen lämplig smiley att sätta in, hade viljat ha en mallig... naughty.gif
malin72
Du fick 5 poäng, och det tog dig 1 minut och 26 sekunder att besvara frågorna. ranting.gif ranting.gif jag blir så arg för jag vet ju inte vad jag svara fel på............men nu kom clintons katt upp igen och vad sjutton heter den då sos.gif help.gif

Du fick 8 poäng, och det tog dig 1 minut och 32 sekunder att besvara frågorna. yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif
Betty
CITAT (malin72 @ 08-10-2007, 10:18) *
Du fick 5 poäng, och det tog dig 1 minut och 26 sekunder att besvara frågorna. ranting.gif ranting.gif jag blir så arg för jag vet ju inte vad jag svara fel på............men nu kom clintons katt upp igen och vad sjutton heter den då sos.gif help.gif

Socks... whist.gif
Tosan
Du fick 8 poäng, och det tog dig 1 minut och 32 sekunder att besvara frågorna.
Floppy
Du fick 5 poäng, och det tog dig 2 minuter och 7 sekunder att besvara frågorna. Sidan tog ju tid på sig att laddas...undrar om det var många inne och gjorde testet....och allt var ren gissning...det är därför jag har hund giggle.gif
Yin o Yang
Du fick 7 poäng, och det tog dig 1 minut och 7 sekunder att besvara frågorna. whistling.gif Är nog också bra på att gissa! Var mycket som jag inte alls kunde crying.gif
Marie B
Gick ju bra: Du fick 8 poäng, och det tog dig 1 minut och 31 sekunder att besvara frågorna. Tyckte det var ganska lätt faktiskt. /Marie B
catlady
Skitsur, för jag har bara långsamt adsl härute. 2 min och 37 sek... flirting.gif
Malva15
Du fick 8 poäng och det tog en minut och femton sekunder att besvara frågorna.
Lätt om inte helt lätt...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon