Full version: Då va den här..
Starfight
Ja när man kom ut från jobbet och skulle åka hem vid 00:40 så va det alldeldes vitt på bilarna. Så det va bara till att leta fram isskapan där längst underst i handskfacket mad.gif , men det har ju änna vart på känn ett tag nu att den kommer när somhelst för det har vart kyligt på nätterna bra länge nu när jag åkt hem.

Bor i Göteborg, kanske jag skall tilllägga.

MariaS
Här har det också varit kallt inatt. -2 som kallast. Första natten i år sad.gif Får väl bära in det sista nu sweatingbullets.gif
*Ulrica*
Här hos mej, 5 mil nord-nordöst om Göteborg har det varit frost några nätter nu men inatt var det mer rejält. Gräsmattan är fortfarande helt vit. Men annars skiner solen och himlen är blå - perfekt älgjaktväder med andra ord! yes.gif
Myosotis
Upprepar mitt inlägg från vädertråden:

Hej alla skåningar!
Här var det - 4,4 C i natt. Är det kallast i Skåne eller har någon annan plats i Skåne haft kallare? Skulle vara kul att veta, jag bor i ett riktigt köldhål här, ibland känns det mer som zon 4 än 3...

(Försökte att infoga grad-tecken, men se det gick inte!)

Ska kanske tilläga att det var tredje gången här. Första nattfrosten hade vi den 5. september.
netaave
Hej jag bor norr om Uppsala och här har ännu inte varit nattfrost, men det var nära i natt 1.1 gr som kallast.
Har t.o.m. ängeln ute, dock uppe på en inbyggd altan. Där står också alla pellisar och fuchsior, och två marguriter, allt är kanonfint ännu.
T.o.m. den blå million bells som hänger i det enda nu öppna fönsterhålet är jättefin.
Hannele
CITAT (Starfight @ 09-10-2007, 01:25) *
Så det va bara till att leta fram isskapan där längst underst i handskfacket mad.gif , men det har ju änna vart på känn ett tag nu a
Bor i Göteborg, kanske jag skall tilllägga.

Vad är det att gnälla om, soligt och +14° C på dagarna. coolgleam.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon