Full version: Va mysigt det är...
Tesa
Jag tycker det är jättemysigt att så många AoT:are hittat hit...Jag hoppas faktiskt att ni stannar....vi blir ju som en enda stoooor trädgårdsfamilj..
Tänk så mycket samlad kunskap det finns här nu...för jag har nog upplevt forumen som lite olika. AoT har varit mer inriktat på prydnadsväxter med nästan expertkunskaper, men här är det lite bredare med allt från krukväxter till grönsaker...
Jag tycker allafall att det är jättekul att ha alla samlade på ett ställe... kompiskram.gif (fast man saknar ju en del från AoT iofs...kan vi inte lura hit dem också???)
Tosan
Ja det har iaf blivit en jäkla fart på forumet smile.gif
Själv trivs jag bra på båda ställena och ser forumen mer eller mindre som systrar.
LindaLunda
blush.gif blush.gif blush.gif

thanks.gif Jag tror faktiskt jag stannar.....

Fast jag var med .. här... för länge sedan.... innan forumet blev så här. DÅ var det bara ett enda forum för allt. En vit bakgrund och en låååång forumslista med inlägg. När den ändrades till det som liknar detta förvan jag över... till AoT.... kanska dags att komma tillbaka?

Linda smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon