Full version: Härligt filmklipp
Felicia
Ni kanske redan har sett detta på TV-reklamen men jag tycker det är sånt härligt filmklipp! Tycker egentligen inte om opera men här får man verkligen rysningar och tårar i ögonen wub.gif
Paul Potts
aanderss
CITAT (Felicia @ 09-10-2007, 23:01) *
Ni kanske redan har sett detta på TV-reklamen men jag tycker det är sånt härligt filmklipp! Tycker egentligen inte om opera men här får man verkligen rysningar och tårar i ögonen wub.gif
Paul Potts

tja men bregott reklamen är bättre
Felicia
CITAT (aanderss @ 09-10-2007, 23:02) *
tja men bregott reklamen är bättre

Ja, den är ju skoj men det är ju en annan sak rolleyes.gif
aanderss
CITAT (Felicia @ 09-10-2007, 23:05) *
Ja, den är ju skoj men det är ju en annan sak rolleyes.gif

mm
Felicia
otroligt i alla fall att det finns såna dolda talanger rolleyes.gif
malin72
ja varje gång jag ser den här så ryser jag över hela kroppen helt otrolig tummenupp.gif crying.gif
Leia
CITAT (Felicia @ 09-10-2007, 23:01) *
Tycker egentligen inte om opera men här får man verkligen rysningar och tårar i ögonen wub.gif
Paul Potts

Samma här! Han är ju´helt fantastisk med en röst som inte är "skolad" alls! Snacka om naturbegåving! wub.gif
Alba
Jag ryser.....var har denna man gömt sig men nu är det nog slut på det....han kommer att gå långt.
*Ulrica*
Jag har aldrig gillat opera.... förrän nu... WOW! Helt sjukt magiskt, jag rös över hela kroppen och fick tårar i ögonen! bravo.gif
krellus
CITAT (*Ulrica* @ 10-10-2007, 11:50) *
Jag har aldrig gillat opera.... förrän nu... WOW! Helt sjukt magiskt, jag rös över hela kroppen och fick tårar i ögonen! bravo.gif

Det är så många börjar uppskatta opera! flirting.gif
Jag älskar opera...
Felicia
CITAT (*Ulrica* @ 10-10-2007, 11:50) *

Ja, visst är det magiskt yes.gif Kul att det var fler än jag som fick samma känsla wub.gif
Gossen Ruda
Ganska skapligt, ibland kom han i närheten av min kapacitet i duschen. rolleyes.gif

Det var väl någon talangjakt förmodar jag, Englands idol kanske? Var det några kändisar i domartrion?
Felicia
CITAT (Gossen Ruda @ 11-10-2007, 18:41) *
Ganska skapligt, ibland kom han i närheten av min kapacitet i duschen. rolleyes.gif

Det var väl någon talangjakt förmodar jag, Englands idol kanske? Var det några kändisar i domartrion?

Ja, jag tror det är Englands idol-tävling, kanske någon annan vet mera?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon